تازه های سایت

کد مطلب: 17842
21. اسفند 1392 - 8:56

IMG_6471

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری 3 سارق و کشف تعداد زیادی اموال مسروقه درعملیات پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عباس نظری در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از مغازه ها ، ساختمانهای نیمه کاره و در حال ساخت و خانه باغ های حومه شهر نهاوند طی چند روز گذشته ماموران پلیس آگاهی موضوع را بطور ویِژه در دستور کار قرار دادند.

 وی افزود: بر اساس اخبار و اطلاعات واصله و طی تحقیقات پلیس مشخص شد  فردی به هویت "ف-ک" اهل و ساکن نهاوند در انباری منزل خود اقدام به نگهداری اقلام سرقتی می نماید لذا مامورین اداره عملیات پلیس آگاهی با انجام هماهنگی های لازم انتظامی و قضایی در بازرسی از منزل متهم مقدار زیادی اموال سرقتی را کشف می نمایند.

نظری تصریح کرد : پلیس پس از دستگیری متهم در بازجویی های اولیه متوجه وجود چند نفر از همدستان وی می گردد که در یک عملیات غافلگیرانه صبح روز گذشته موفق به دستگیری 2 نفر دیگر به هویت " م-ع" و "ف-ف" می گردد.

تصاویر اموال سرقتی کشف شده از سارقان

serghat

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در این عملیات 3 نفر متهم دستگیر و تعداد 17 دستگاه موتور کولر ، یک دستگاه دلر بزرگ آسفالت بر،2 دستگاه اره برقی امی دی اف بر ، یک دستگاه سنگ فریز ، یک مخزن اکسیژن هوا برش ، مقادیر زیادی انواع کابل و سیم های برق ساختمانی و فشار قوی،  تعداد زیادی انواع قطعات شامل کلید و پریز برق، قفل ایزار و یراق آلات و ....از متهمین کشف گردید که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی گردیدند.

فرمانده انتظامی نهاوند در ادامه با اشاره به فراری بودن دو نفر دیگر از اعضای این باند از شهروندان خواستند، ضمن توجه ویژه در خصوص نگهداری از اموال و وسایل و تجهیز مغازه ها و منازل خود درجهت پیشگیری از سرقت ،در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موارد را به مرکز فوریت های پلیس 110 گزارش داده و پلیس را در تامین امنیت یاری نمایند.           

 

 

دیدگاه شما