تازه های سایت

کد مطلب: 17761
18. اسفند 1392 - 8:32

ˈ

  رییس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند گفت: 170 تن میوه با همکاری بخش خصوصی به منظور توزیع مناسب میوه شب عید در سردخانه های این شهرستان ذخیره شده است.

مجتبی رضایی افزود: این مقدار میوه که شامل 40 تن سیب و 130 تن پرتقال است در زمان مقرر از طریق میادین میوه و تره بار و اماکن توزیع در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به تقاضای بالای میوه در شب عید ذخیره کافی در این زمینه وجود دارد و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی در ارتباط با زمان توزیع میوه های شب عید گفت: توزیع میوه های شب عید با قیمت دولتی در مراکز مشخص همزمان با دهه آخر اسفند انجام می شود.

رضایی در خصوص برنامه های این اداره برای کنترل بازار عید گفت: کار کنترل و تنظیم بازار مصرف با همکاری امورصنفی در دستور کار این اداره قرار دارد و در حال حاضر سه تیم نظارتی بر صنف های مختلف نظارت دارند .

وی همچنین از گشت ویژه نظارتی در هفته جاری خبر داد و گفت: با همکاری اداره تعزیرات شهرستان گشت های نظارتی مشترک در سطح شهر نهاوند برگزار شده و قیمت ها برابر با نرخ های مصوب مورد کنترل قرار می گیرند.

وی تشکیل نمایشگاه بهاره را از جمله اقدامات اثر گذار در زمینه کنترل بازار مصرف ذکر کرد و افزود: نمایشگاه بهاره امسال به مدت 10 روز در نهاوند دایر خواهد بود که در این نمایشگاه محصولات مورد نیاز مردم با قیمت مناسب و تخفیف ویژه در اختیار شهروندان قرار داده می شود.

وی همکاری مردم را برای کنترل هر چه بهتر بازار ضروری خواند و افزود: با توجه به اینکه این اداره اقدامات نظارتی خود را در این ایام افزایش داده لازم است مردم نیز با این اداره همکاری های لازم را به عمل آورند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، با ماموران بازرسی تماس گیرند./ایرنا

دیدگاه شما