تازه های سایت

کد مطلب: 17659
13. اسفند 1392 - 10:45
معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان با بیان اینکه سخنرانی رضوی‌فقیه مجوز نداشت، گفت: روز سه شنبه در صورتی که در همدان باشم در مراسم اعتراض مردم همدان به این سخنان توهین‌آمیز حضور می‌یابم.
مجوزی برای سخنرانی رضوی‌فقیه صادر نکرده بودیم

 

به گزارش پایگاه خبری گرو ، محمد ابراهیم الهی‌تبار با بیان اینکه موضع استانداری همدان در ارتباط با سخنان رضوی‌فقیه را استاندار به روشنی بیان کرده است، افزود: استانداری همدان به شدت سخنان مطرح شده را محکوم می‌کند.

وی با بیان اینکه به سخنران مجوز نداده‌ایم، گفت: برای برگزاری این جلسه به فرمانداری همدان مراجعه شده و درخواست مراسم فصلی اصلاح‌طلبان مطرح شده و با توجه به اینکه مراسم فصلی در فضای بسته برگزار می‌شود، نیازی به مجوز برای سخنران ندارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با تأکید بر اینکه ما فقط به مراسم مجوز داده‌ایم، خاطرنشان کرد: بر اساس قانون، فرمانداری فقط باید از برگزاری مراسم اطلاع پیدا می‌کرد تا به نیروی انتظامی جهت پشتیبانی اطلاع دهد.

وی با بیان اینکه سه شنبه در صورتی که در همدان حضور داشته باشم در مراسم اعتراض مردم همدان به این سخنان توهین‌آمیز حضور می‌یابم، ادامه داد: در صورتی که سخنران و سوابق وی را می‌دانستیم به هیچ وجه مجوز حضور وی را نمی‌دادیم.

الهی‌تبار ادامه داد: گویا تذکرات لازم هم به سخنران مراسم داده شده، ولی متأسفانه مراعات نکرده است.

وی از پیگیری قانونی این موضوع خبر داد و گفت: دستگاه قضایی و مدیر کل اطلاعات در این قضیه ورود پیدا کرده‌اند و به زودی برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان درخصوص برخورد با برگزار‌کنندگان و دعوت‌کنندگان به این جلسه یادآور شد: دستگاه قضایی وظیفه پیگیری این موضوع را نیز برعهده دارد./دانا

دیدگاه شما