تازه های سایت

کد مطلب: 17636
13. اسفند 1392 - 8:49
 

رئیس مرکز بهداشت نهاوند گفت: 20 نفر از بازرسین این مرکز در طرح بسیج سلامت نوروزی، وظیفه نظارت بر سلامت موادغذایی و بهداشت مراکز عمومی را بر عهده دارند .

محمد زمانیان گفت: این طرح به منظور نظارت بر سلامت تمامی اماکن عمومی و اصناف شامل مواد آرایشی ،بهداشتی ،مواد خوراکی ،مراکز گردشگری و مراکز اسکان و هتلها از ابتدای اسفندماه جاری به اجرا در آمده و تا پایان 15 فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

وی گفت: بازرسان این اداره به صورت ویژه با مراجعه به مراکز فروش تنقلات ،میوه جات و شیرینی فروشی ها سلامت بهداشتی آنها را کنترل می کنند.

زمانیان ازهماهنگی برای فعالیت شش مرکز درمانی درایام تعطیلات نوروزی درسطح شهر و روستاهای نهاوند خبر داد و افزود: به منظور ارائه خدمات درمانی در ایام نوروز پنج مرکز درمانی روستایی درمراکز فیروزان ، گوشه ، برزول ،گیان و کوهانی و یک مرکز درمانی در سطح شهر فعال است.

وی همچنین گفت: امسال برای نخستین بار در سطح شهر نهاوند ، درمانگاه شماره چهار در ایام تعطیلات به منظور ارائه خدمات دندانپزشکی فعال می باشد و به مراجعین خدمات درمانی ارائه می دهد.

وی افزود: در تعطیلات نوروزی بیمارستانها ،مراکزاورژانس و پایگاه های جاده ای در فیروزان با بهره گیری از پزشک و کادر درمانی، آماده ارائه خدمات به مردم و مسافران نوروزی می باشند.

دیدگاه شما