تازه های سایت

کد مطلب: 17511
7. اسفند 1392 - 8:57
سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از رقم خوردن اولین شکست تیمش در فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با انتقاد از عملکرد داور چینی دیدار برابر الشباب عربستان گفت: این ضعیف‌ترین داوری بود که من در عمرم دیدم. بازیکنان استقلال عملکرد خوبی داشتند اما نتوانستند از موقعیت‌هایی که به دست آوردند برای رسیدن به گل استفاده کنند.

به گزارشپایگاه خبری گرو به نقل از مهر، امیر قلعه‌نویی پس از شکست تیم فوتبال استقلال تهران برابر الشباب عربستان در لیگ قهرمانان آسیا در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: باید قدر داوران ایرانی را بدانیم. این ضعیف‌ترین داوری‌ بود که در طول عمرم دیدم. داور دو خطای مشکوک که البته یکی از آنها صددرصد پنالتی بود برای ما نگرفت.

وی افزود: تیم ما برابر الشباب خوب بازی کرد ولی عدالت فوتبال رعایت نشد. ما چه در حمله و چه در خط دفاع به جز یکی، دو مورد خوب بودیم ولی بازیکنان یک مقدار کم دقت کار کردند. حالا امیدواریم فدراسیون فوتبال فیلم داوری این بازی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کند تا این بازی بازبینی شود چون روی بازیکن ما صددرصد پنالتی شد.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: به بازیکنان استقلال خسته نباشید می‌گویم. آنها تلاششان را انجام دادند و منطقی بازی کردند. امروز موقعیت‌هایمان به گل تبدیل نشد.

قلعه نویی درباره تاثیر جدایی بازیکنان استقلال از این تیم در نتیجه این مسابقه، گفت: ما باید درباره موجودی خودمان صحبت کنیم. امروز تیم ما بد بازی نکرد. نه اینکه رفتن بازیکنان از استقلال موثر نباشد ولی اینطوری هم نبود که تماشاگران به بازیکنان کم لطفی کنند. بازیکنان استقلال غیرت دارند که با این شرایط کار می‌کنند.

وی ادامه داد: بازیکنان ما پول زیادی نگرفته‌اند. بازیکنانی مثل حنیف عمران زاده که اتفاقا بعد از بازی حسابی به او در رختکن تَشَر زدم. با این حال بازیکنان ما بی غیرت نیستند. ما شرمنده تماشاگران شدیم ولی واقعیت این است که بازیکنان ما غیرت دارند و تا جایی که جان داشتند در این مسابقه دویدند. شاید اگر فرصت‌های ما گل می‌شد این سئوالات دیگر عنوان نمی‌شد.

سرمربی استقلال با رد مشکل بدنی بازیکنان استقلال، تاکید کرد: اگر مشکل بدنی داشتیم بازیکنان تا آخر مسابقه اینقدر خوب نمی‌دویدند. ما یک مقدار کم شانس بودیم و تصمیم داور هم در نتیجه موثر بود. تعجب می‌کنم از داوری که در این سطح سوت می‌زند چنین اشتباهی بکند.

قلعه‌نویی در پایان درباره پیش بینی‌اش از آینده استقلال در لیگ قهرمانان، گفت: با بازگشت خسرو حیدری و هاشم بیگ زاده و هماهنگی مبعلی با سایر بازیکنان وضعیت ما بهتر می‌شود. من به آینده خوشبینم، هم در لیگ برتر و هم در آسیا.

تیم فوتبال استقلال تهران امروز سه شنبه در اولین مسابقه خود در لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی برابر تیم الشباب با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

دیدگاه شما