تازه های سایت

کد مطلب: 17475
5. اسفند 1392 - 10:07
پایگاه خبری گرو: با حضور مردم و مسئولان یادواره شهدای سرافراز روستای شریف آباد نهاوند برگزار شد.

183552

به گزارش پایگاه خبری گرو ، حجت الاسلام والمسلمین مغیثی امام جمعه نهاوند در مراسم یادواره 6 شهید سرافراز روستای شریف آباد با اشاره به اهمیت مطالعه وصایای شهیدان گفت: باید زندگی‌ها به گونه‌ای باشد که بتوانیم هر چه بهتر و بیشتر خود را با آرمان‌های شهدا و امام شهدا و رهبر انقلاب نزدیک‌تر کنیم.

183562

وی گفت:دفاع مقدس همچون نگینی درخشان است که با دستان توانمند رزمندگان اسلام و شهدای گرانقدر رقم خورد و جوانان برومند ایران اسلامی توانستند با نثار خون خویش انقلاب اسلامی را در مقابل هر گزندی بیمه کنند.

183574

در ادامه این مراسم سردار حاج مهدی ظفری فرمانده قرارگاه شهید کاظمی غرب کشور شهدا را چشم و چراغ ایران اسلامی خواند که به همگان نشان دادند می‌توان با دست خالی اما با سلاح ایمان در مقابل همه قدرت‌های زورگو و متخاصم ایستاد و موفق شد.

وی افزود: هر کشوری که متکی به توان و ظرفیت داخلی خود نباشد، کشوری شکست‌ خورده خواهد بود.

ظفری گفت:دشمنان امروز با سلاح جدید فرهنگی و تهاجم نرم به جنگ انقلاب امده استکه به یاری خدا این بار نیز طعم شکست را خواهد چشید.

183537

ظفری به ضرورت حضور نسل جوان در یادواره‌ها اشاره کرد و گفت: اگر چه نسل جوان و نوجوان ما زمان هشت سال دوران دفاع مقدس را به یاد نمی‌آورند اما با حضور در این گونه مجالس متوجه سختی‌های پیروزی انقلاب و حفظ آن می‌شوند.

وی گفت: اگر امروز همه قدرت‌ها به اقتدار ایران در ابعاد مختلف اعتراف می‌کنند به برکت خون پاک شهدا و ایثارگری رزمندگان و بعد از آن به برکت مجاهدت‌های شبانه‌روزی دانشمندان در عرصه‌های مختلف است.

دیدگاه شما