تازه های سایت

کد مطلب: 17420
3. اسفند 1392 - 8:45
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری تیمش برابر صبای قم و افزایش شانس این تیم برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ برتر گفت: باید از تیم هایی مثل ملوان تشکر کنم که با وجود اینکه شانسی برای آسیایی شدن ندارند اما با تمام توان برابر حریفان به میدان می روند و جوانمردانه بازی می کنند. امیدوارم سایر تیم ها هم در سه هفته باقی مانده اینچنین بازی کنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مهر، علی دایی پس از برتری 3 بر یک عصر امروز جمعه تیمش برابر صبای قم در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی ضمن بیان این مطلب افزود: تیم ما در این دیدار خصوصا در نیمه دوم یکی از بهترین بازی هایش را به نمایش گذاشت. البته در نیمه اول چندان خوب نبودیم اما از موقعیت هایی که داشتیم استفاده کردیم. در نیمه اول خیلی شانس آوردیم که آن پنالتی شبهه انگیز گل نشد. من نمی دانم داور آن صحنه را چطور پنالتی گرفت. ضمن اینکه برخی موقعیت هایی که صبا صاحب شد مشکوک به آفساید بود.

دایی ادامه داد: در نیمه دوم با تغییر سیستمی که دادیم یکی از مهاجمان را کم کردیم و با هدف در اختیار گرفتن میانه میدان بازی کردیم. تنها ناراحتی من این است که نباید گل می‌خوردیم. با این حال از همه بازیکنانم تشکر می کنم و از هواداران پرسپولیس هم ممنونم که از دقیقه اول تیم ما را حمایت کردند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اظهار نظر صمد مرفاوی که گفت پرسپولیس خوب نبود بله اشتباهات صبا باعث رقم خوردن این پیروزی شد گفت: من به نظر آقای مرفاوی احترام می گذارم. ایشان بزرگتر من هستند. هر کسی نظری دارد اما اگر یک بار دیگر نیمه دوم را مرور کنید متوجه خواهید شد که ما چقدر صاحب موقعیت شدیم. اگر از این موقعیت ها استفاده می کردیم قطعا تعداد گل هایمان بیشتر می شد.

علی دایی در بخش پایانی صحبت هایش گفت: اینجا باید از تیم هایی مثل ملوان تشکر کنم که با اینکه شانسی برای آسیایی شدن ندارند اما می آیند برای اینکه خودشان را ثابت کنند کار بزرگی را انجام می دهند و جوانمردانه بازی می کنند.

دایی افزود: از سیروس محجوب دوست خوبم هم تشکر می کنم که در نیم فصل دوم با مدیریتش یک تیم خوب را روانه میدان کرد. من از همه تیم هایی که مردانه بازی می کنند تشکر می کنم. اگر تیمی لیگ را شل بگیرد هم به تیم های بالای جدول و هم به تیم های پایین جدول خیانت کرده است. ان شالله همه تیم ها با قدرت بازی هایشان را انجام دهند.

دیدگاه شما