تازه های سایت

کد مطلب: 17321
27. بهمن 1392 - 12:51
پایگاه خبری گرو :رئیس اداره ارشاد نهاوند گفت: نهاوند همواره در رشته مختلف هنری و به خصوص موسیقی، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

LKK

به گزارش پایگاه خبری گرو ، میثم مرادی گفت: در حال حاضر دو آموزشگاه موسیقی در شهرستان فعال است و با وجود اساتید برجسته در این دو آموزشگاه، ما شاهد رشد روز افزون هنر موسیقی در نهاوند هستیم.

مرادی همچنین از حضور پر رنگ  هنرمندان این شهرستان در جشنواره موسیقی فجر استان خبرداد و افزود: احمد فضلی در رشته آواز، سهراب بحیرایی در بخش نوازندگی کمانچه، پیمان و داوود بیجنوند در رشته نوازندگی تنبور، مهدی سیاوشی در دف نوازی و بنفشه قربانی در رشته نوازندگی سنتور از جمله هنرمندانی هستند که در شانزدهمین جشنواره موسیقی سنتی فجر استان حضور دارند.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند همچنین از حضور گروه موسیقی "مهر" به سرپرستی احد نوابی در این جشنواره خبر داد و گفت: امروز جشنواره موسیقی فجر استان همدان شاهد هنرنمایی این هنرمندان خواهد بود.

وی کسب عناوین برتر در جشنواره های مختلف استان همدان از جمله شعر و داستان را از افتخارات هنرمندان نهاوند عنوان کرد و افزود : برگزاری کارگاه های متعدد، استفاده از اساتید برجسته استان و کشور در این کارگاه‌ها و همچنین وجود پتانسیل بالا در بین هنرمندان،از مهمترین دلایل پیشرفت در این شهرستان است.

 

 

دیدگاه شما