تازه های سایت

کد مطلب: 34916
20. بهمن 1396 - 11:17
امام‌جمعه نهاوند به همراه چند تن از مسئولان نهاوند با تولیت آستان قدس رضوی دیدار کردند و از وی برای سخنرانی در یادواره 850 شهید سرافراز نهاوند دعوت کردند.

به گزارش پایگاه گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی امام‌جمعه نهاوند، سردار حاج میرزا سلگی جانباز سرافراز نهاوند و جمعی از فعالان فرهنگی این شهرستان با حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی دیدار کردند.

این دیدار به‌منظور دعوت از حجت‌الاسلام رئیسی جهت سفر به نهاوند و سخنرانی در مراسم یادواره شهدای گروه انقلابی ابوذر و گرامیداشت یاد و خاطره 850 شهید شهرستان نهاوند انجام شد.

شهرستان نهاوند در طول دفاع مقدس 850 شهید سرافراز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و همواره در عرصه‌های مختلف پایبندی خود به‌نظام مقدس اسلامی را نشان داده است.

نمونه ایثارگری مردم نهاوند تقدیم 6 شهید سرافراز گروه انقلابی ابوذر در سال 52 است که به‌عنوان اولین گروه‌های مخالف با حکومت ستم‌شاهی بر ضد ظلم قیام کردند و در سحرگاه بهمن 52 در میدان چیتگر تهران به شهادت رسیدند.

یادواره شهدای گروه انقلابی ابوذر و گرامیداشت یاد و خاطره 850 شهید شهرستان نهاوند در تاریخ 30 بهمن سالروز شهادت شهیدان گروه ابوذر در نهاوند برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما