تازه های سایت

کد مطلب: 34718
8. بهمن 1396 - 8:45
سرگرد پاسدار احمد شوهانی از رزمندگان نهاوندی تیپ انصار الحسین (ع) همدان در درگیری با تروریست‌های تکفیری در منطقه غرب کشور به درجه رفیع شهادت نائل شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، در جریان درگیری‌های روز گذشته سپاه پاسداران با تروریست‌های داعش در غرب کشور دلاورمرد سپاه اسلام، مدافع حرم و پاسدار خستگی‌ناپذیر سرگرد پاسدار احمد شوهانی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

سرگرد پاسدار احمد شوهانی اهل شهر برزول نهاوند و از رزمندگان تیپ انصارالحسین (ع) همدان است که در درگیری با تکفیری‌های داعش در منطقه غرب کشور به درجه رفیع شهادت نائل شد.

این شهید والامقام، ازجمله پاسداران دلاور نهاوندی بود که به‌عنوان مدافع حرم چندین مرحله برای مبارزه با تروریست‌های داعش به سوریه اعزام شد و سرانجام عصر روز شنبه درراه دفاع از انقلاب اسلامی و مرزهای ایران عزیز در درگیری نیروهای سپاه پاسداران با تروریست‌های تکفیری داعش به فیض شهادت نائل شد.

سپاه انصارالحسین (ع) همدان نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سرگرد پاسدار احمد شوهانی از نیروهای گردان تکاور تیپ ۳۲ انصارالحسین (ع) استان همدان در درگیری با داعش در منطقه مرزی 'ازگله ' به شهادت رسید.

این شهید والامقام ساکن شهر برزول نهاوند و دارای دو فرزند به نام‌های امیرعلی 5 ساله و حلما 5 ماهه است.

جزئیات مراسم استقبال، وداع و تشییع پیکر مطهر شهید شوهانی امروز پس از دیدار با خانواده وی اعلام می‌شود.

پایگاه خبری گرو، شهادت این پاسدار دلاور را به محضر رهبر معظم انقلاب و خانواده بزرگوار این شهید و به همه مردم شریف نهاوند و خصوصاً مردم ولایتمدار شهر برزول تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

 

1540815

1540816

1540817

1540819

1540821

1540820

انتهای پیام/

دیدگاه شما