تازه های سایت

کد مطلب: 34303
13. دى 1396 - 11:48
مردم با بصیرت، مؤمن و انقلابی شهرستان نهاوند در راهپیمایی باشکوهی اقدامات آشوبگران و اغتشاش‌گران را محکوم کردن و شعارهای " مرگ بر آمریکا " سر دادند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، بعد از اغتشاش تعداد معدودی آشوب گر در روزهای گذشته و تخریب اموال عمومی، مردم ولایتمدار نهاوند با برگزاری راهپیمایی باشکوهی اقدامات اغتشاش‌گران را محکوم کردند و با آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا تجدید پیمان کردند.

 در این مراسم پرشور راهپیمایان با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافق، مرگ بر فتنه گرو مرگ بر اسرائیل نشان دادند ملت با بصیرتی هستند و از پشت پرده این جریانات و عوامل صحنه‌گردان خارجی آگاه هستند.

حضور زنان و مردان دوشادوش یکدیگر و حضور نسل جوان و انقلابی نهاوند در راهپیمایی امروز نشان داد که علی‌رغم وجود مشکلات اقتصادی ولی مردم از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب دست نخواهند کشید و اجازه فتنه‌گری به معدود افراد فریب‌خورده را نخواهند خورد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی امام‌جمعه نهاوند در اجتماع پرشور مردم نهاوند گفت: دشمنان انقلاب اسلامی که از مردم ایران ضرب‌خورده‌اند درصدد ضربه زدن و برنامه‌ریزی هستند.

وی اظهار داشت: مردم با بصیرت ایران اسلامی نشان داند که همواره پشتیبان لایت فقیه هستند و اجازه نمی‌دهند که آمریکای جنایتکار در امور داخلی ما دخالت کند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: همه می‌دانند که پشت این حوادث اخیر آمریکا، رژیم صهیونیستی، رژیم سعودی و منافقین و سلطنت‌طلب‌ها هستند و حضور امروز شما نشان داد که در مقابل خیل عظیم جمعیت این‌ها عددی نیستند و بازهم از مردم ایران اسلامی تودهنی خوردند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما