تازه های سایت

کد مطلب: 17137
20. بهمن 1392 - 9:06
پایگاه خبری گرو: فرماندار شهرستان نهاوند گفت : در روز 22 بهمن مردم نهاوند وفاداریشان به آرمان های نظام را ثابت می کنند
546385_LSy3NFzJ

به گزارش پایگاه خبری گرو، مجتبی مولوی در جشن انقلاب در روستای گنبد کبود شهر برزول گفت: مردم نهاوند در روز 22 بهمن مانند سال های قبل با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن نشان خواهند داد که پای ارزش ها و ارمان های انقلاب ایستاده اند.

 مولوی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ کشور به شمار می رود، ادامه داد: اکنون انقلاب اسلامی به درخت تنومندی تبدیل شده که همه دوستان نظام اسلامی از میوه های آن بهره مند شده اند.

وی افزود: امسال مردم یک‌بار دیگر نشان خواهند داد که بعد از گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب همچنان پای آرمان‌های والای حضرت امام (ره) شهدا و مقام معظم رهبری ایستاده‌اند.

وی انقلاب اسلامی را متعلق به همه مردم خواند و افزود: آمیخته شدن معنویت و ایثار در بین آحاد مردم به ویژه جوانان موجب شد تا با پیروی از ولی فقیه، با وجود حمایت‌های اجانب از رژیم پهلوی عاقبت نهضت اسلامی حضرت امام به پیروزی برسد.

وی با اشاره به ضرورت حفظ دستاوردهای نظام اسلامی توسط مردم به ویژه نسل جوان تحصیلکرده و دانشمند افزود: کشوری که زیرساخت آن با علم و دانش ساخته شود در برابر هر زیاده‌خواهی با سربلندی و اقتدار مقابله خواهد کرد.

وی افزود: مردم ولایتمدار کشور ایران اسلامی و شهرستان نهاوند بار دیگر با حضور حماسه آفرین خود در راهپیمایی 22 بهمن حماسه ای خلق خواهند کرد تا بار دیگر با حضور باصلابت و باشکوه خود نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کند.

وی گفت: دشمنان هر از چندگاهی با یاوه‌گویی خود سعی در انحراف افکار عمومی در منطقه دارند اما غافل از این هستند کشوری که ولایت فقیه در رأس آن باشد تحت هیچ شرایطی طعم شکست و عقب‌گرد را نخواهد چشید.

دیدگاه شما