تازه های سایت

کد مطلب: 17084
17. بهمن 1392 - 19:30
پایگاه خبری گرو :طی مراسمی احمد توانا از ریاست اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان نهاوند تودیع و فرهاد جهانیان به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد .
DSC01884
به گزارش پایگاه خبری گرو ، در سری جدید جلسات تودیع و معارفه مدیران شهرستان نهاوند امروز با حضور مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان همدان فرهاد جهانیان به عنوان رئیس جدید این اداره در نهاوند معرفی شد.
مسعود اقلامی در این مراسم گفت: تلاش در جهت توسعه بخش تعاون، توجه ویژه به حمایت و ساماندهی مشاغل خانگی، برگزاری منظم جلسات کارگروه اشتغال شهرستان، توسعه کمی و کیفی تشکلهای کارگری و کارفرمایی و تنظیم و نظارت بر روابط کار، صیانت از نیروی انسانی و کاهش حوادث ناشی از کار از جمله اولویت هایی است که توجه ویژه به آن منجر به تحقق اهداف کاری اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی خواهد شد.
فرهاد جهانیان رئیس جدید اداره کار نهاوند
DSC01886

اقلامی گفت: دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان همدان 11 اداره کل هستند که بر اساس دستورالعمل وزارتخانه به صورت ماهانه جلسه شورای هماهنگی را تشکیل می‌دهند.

وی افزود: این ادارات شامل صندوق مهر امام رضا(ع)، اداره امور شعب بانک رفاه کارگران، اداره کل سلامت، اداره کل بهزیستی، امور شعب بانک توسعه تعاون، اداره کل بازنشستگی، صندوق بیمه روستائیان و عشایر، اداره خدمات درمانی تأمین اجتماعی، اداره درمان، اداره کل فنی و حرفه‌ای و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند.

فرماندار شهرستان نهاوند نیز در این مراسم اظهار داشت: براساس تحقیقات صورت گرفته، رضایت شغلی و ارتقای کیفیت زندگی مهمترین خروجی حوزه بهره وری است و اگر کیفیت این دو بخش با مشکل مواجه بود، نشان دهنده کاهش بهره وری در یک جامعه است.

مجتبی مولوی گفت: در استان همدان نگین های درخشانی همچون شهرستان نهاوند وجود دارد که به علت برخی مشکلات، بر پیکر این نگین ها گرد و خاک نشسته و هنر مدیران این است که از این گنجینه ها به خوبی استفاده کنند.

مولوی با بیان اینکه دیگر فرصتی برای آزمون و خطا در مناصب مدیریتی نداریم، افزود: در زمینه مدیریت نباید سلیقه ای عمل کرد، بلکه باید نگاه ما کار علمی باشد.

در پایان این مراسم با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات چندین ساله احمد توانا رئیس سابق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان نهاوند فرهاد جهانیان بعنوان رئیس جدید این اداره معرفی و انتخاب شد.

دیدگاه شما