تازه های سایت

کد مطلب: 16822
10. بهمن 1392 - 9:17

546385_W1aZfFKE
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نهاوند گفت: یادواره شهدای منطقه مهدیه نهاوند در دهه فجر برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری گرو، علیرضا علی بخشی در جمع اعضا کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر شهرستان نهاوند در سالن اجتماعات بنیاد شهید اظهار داشت: یکی از ضرورتهای برگزاری این یادواره ها انتقال مفاهیم ایثار و شهادت به نسل جوان و تبیین نقش و جایگاه ولایت در اسلام است.

علی بخشی به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و افزود: این ضرورت در برنامه پنجم توسعه به دستگاهها تکلیف شده تا20 درصد از اعتبارات فرهنگی را صرف توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کنند.

وی ادامه داد: کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر شهرستان نهاوند امسال بیش از 15 برنامه مختلف در زمینه فرهنگی، هنری و ورزشی برگزار می کند.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نهاوند عنوان کرد: این برنامه ها توسط کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر شهرستان و با همکاری بنیاد شهید، سپاه و ناحیه مقاومت بسیج، جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش شهرستان نهاوند برگزار می شود.

علیرضا علی بخشی ادامه داد: حضور همسران شهدا و جانبازان در مسابقه های ورزشی، برگزاری مسابقات قرآنی، برگزاری یادواره شهدا در پایگاههای بسیج و مساجد، برگزاری ایستگاههای صلواتی در ادارات بنیاد شهید و طرح بازدید از منازل شهدا و ایثارگران دوران انقلاب از دیگر برنامه های کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر شهرستان نهاوند است.

علی بخشی افزود: پخش مستند شهدای انقلاب نهاوند و یک کلیپ 10 دقیقه ای بعنوان نهاوند در گذر انقلاب از شبکه سیما، مراسم تجلیل از خانواده سه شهید زندانی سیاسی نهاوند و برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی در نهاوند را از دیگر برنامه های این ستاد عنوان کرد.

دیدگاه شما