تازه های سایت

کد مطلب: 16625
3. بهمن 1392 - 9:57
پایگاه خبری گرو : فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت :برگزاری کلاس های طرح صالحین یکی از راه های موثر در مقابله با جنگ نرم دشمن است .
1_46
به گزارش پایگاه خبری گرو، سردار غلامعلی ابوحمزه در جمع فرماندهان پایگاه ها و مربیان طرح صالحین شهرستان نهاوند گفت: وظیفه ما این است که در راستای جامه عمل پوشیدن به اهداف طرح صالحین، به یک درک مشترک و کاملی از تکالیف این مهم برسیم چرا که مقبولیت و مسئولیت این هدف بسیار حساس و تعیین‌کننده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از دو هزار شبکه ماهواره ای و اینترنتی در حال منحرف کردن فکرجوانان ما هستند که یکی از بهترین راههای مقابله با این جنگ نرم دشمن استفاده و بهره برداری مطلوب از کلاس های طرح صالحین است .

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: در جنگ نرمی که دشمن به راه انداخته است از سه محور تغییر در اعتقادات ،الگوها و تغییر در رفتار می خواهند جوانان ما را از اندیشه و اعتقاد به انقلاب اسلامی جدا کنند .

سردار ابوحمزه خاطرنشان کرد: امروز مربیان طرح صالحین در عرصه جنگ نرم در تربیت نسل آینده نقش تاثیرگذاری دارند و مربیان این طرح وظیفه دارند علاوه بر تعلیم و تربیت به مباحث اعتقادی و دینی شاگردان توجه ویژه ای داشته باشند .

وی همچنین به برخی آثار شهید مطهری اشاره کرد و گفت: علم مربیان طرح صالحین باید به روز باشد و باید با بصیرت بیشتری حرکت کنندو از کتاب های گران بهای شهید مطهری استفاده کنند .

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: اگر می‏‌خواهیم همیشه آماده و مهیای مبارزه با استکبار باشیم باید خود را در طرح صالحین آماده کنیم، چراکه این حلقه‏‌ها معرفت و بصیرت به ما می‏‌دهد.

وی به برقراری رابطه اخلاقی و قلبی در حلقه های صالحین اشاره کرد و گفت: نباید بعد از کلاس رابطه ی بین مربی و شاگرد ازبین برود و باید این رابطه همواره برقرار باشد .

سردار ابوحمزه تصریح کرد: در کلاس های طرح صالحین باید به موضوعات روز پرداخته شود و از سخنرانی برگزارکردن جلسه دوری شود و کلاس به صورت  مباحثه ای برگزار شود و همه در بحث های ارائه شده مشارکت داشته باشند .

فرمانده سپاه استان همدان گفت: مربیان طرح صالحین به موضوع ازدواج و ازدیاد نسل در کلاس ها توجه کنند و جوانان را به ازدواج ترغیب کنند چون بر اساس تحقیق صورت گرفته اگر وضعیت ازدواج  در کشور به همین صورت پیش رود در چند سال آینده کشور ما جمعیت پیری خواهد داشت و رشد جمعیت ما منفی خواهد شد که این اصلا خوشایند نیست .

وی با بیان اینکه باید سیره شهدا و سخنان امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب در گروه‏‌های صالحین ترویج شود، افزود: اگر می‏‌خواهیم موفق باشیم باید از شهدا درس بگیریم و گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم.

وی با تاکید بر تشکیل منظم حلقه‏‌های صالحین در اقشار بسیج افزود: حلقه‏‌های صالحین در حفظ و انسجام و کارایی بسیج بسیار لازم و ضروری است و باید تلاش کرد که این حلقه‏‌ها گسترش پیدا کند.

دیدگاه شما