تازه های سایت

کد مطلب: 16571
2. بهمن 1392 - 9:04
پایگاه خبری گرو : رئیس مرکز بهداشت نهاوند گفت :شهرستان نهاوند در شاخصهای بهداشتی رتبه دوم استان را دارد

به گزارش پایگاه خبری گرو ، محمد زمانیان گفت :این شهرستان سال گذشته از نظر عملکرد شاخصهای بهداشتی در سطح استان بعد از مرکز استان در رتبه دوم قرار گرفته است.

کار ارزیابی ازگروههای مختلف بهداشتی همه ساله در دیماه از سوی مرکز بهداشت استان انجام گرفته و نتایج آن به شهرستانها ابلاغ می شود.

وی همچنین از کسب رتبه اول گروه دارویی نهاوند خبر داد و افزود: علاوه بر این بر اساس ارزیابیهای به عمل آمده گروه دارویی نیز توانسته به دلیل عملکرد خوب و مثبت خود رتبه اول استان را بدست آورد .

وی در این خصوص افزود: گروه دارویی نهاوند با توجه به اینکه بهترین و مناسب ترین انبار دارویی استان را دارا می باشد توانست در شاخص عملکردی موفقیت خوبی را بدست آورد .

ˈزمانیان ˈهمچنین نظارت بر توزیع دارو را از دیگر عوامل تاثیر گذار بر این موفقیت عنوان کرد و گفت: برغم مشکلاتی که به واسطه تحریم دارو در اغلب مناطق بوجود آمد این شهرستان توانست با نظارت خوبی که اعمال شد مشکلات را به حداقل رسانده و مانع سوء استفاده های احتمالی شود.

وی افزود:برنامه ریزی شهرستان برای تهیه دارو به گونه ای بوده که دارو به صورت مستقل خریداری و در انبارها نگهداری شده است ، درحالیکه در سایر مناطق استان خرید دارو به صورت متمرکز توسط انجام گرفته و در اختیار شهرستانها قرار می گیرد.

وی گفت: شاخصهای ارزیابی سال 92 اخیرا به شهرستان اعلام شده که امید است با پیگیری و برنامه ریزیهای اصولی بتوان بروند بهبود شرایط ادامه داد.

دیدگاه شما