تازه های سایت

کد مطلب: 15896
14. دى 1392 - 9:20
پایگاه خبری گرو : فرماندار نهاوندگفت: تبیین گفتمان انقلاب اسلامی لازم است در دهه فجر مورد توجه جدی قرارگیرد و فرهنگیان درتبیین گفتمان انقلاب برای آحاد مختلف مردم به ویژه جوانان نقش تاثبر گذاری دارند.


به گزارش پایگاه خبری گرو، مجتبی مولوی در نشست شورای آموزش و پرورش نهاوندافزود:برای تبیین گفتمان انقلاب لازم است فرهنگیان به عنوان یکی از ارکان تاثیر گذار در جامعه نقش آفرینی کرده و برای مردم به ویژه نسل جوان انقلاب بازگو کنند.

وی گفت:انقلاب اسلامی یک دگرگونی فرهنگی است و از ویژگیهای بارز فرهنگی برخوردار است ،لذا برای انتقال پیام انقلاب به مردم این فرهنگیان هستند که می توانند این مهم را به خوبی تشریح کنند .

وی افزود:یکی دیگر از مواردی که لازم است در سطح مدارس مورد توجه قرار گیرد بحث پرسش وپاسخ دانش آموزی است که در این زمینه آموزش و پرورش به گونه ای برنامه ریزی کندکه بتوان از افراد مطلع و دارای معلومات در سطح مدارس بهره مند شد.

رئیس شورای آموزش و پرورش نهاوند همچنین اظهارداشت: برای اجرای برنامه های متنوع سالگرد انقلاب در سطح شهرستان 25 کمیته تشکیل شده که محوریت کارها تاکید بر مردمی بودن برنامه ها و اجرای جشنهای پیروزی انقلاب توسط مردم است.

امام جمعه نهاوند نیز گفت: تشریح و تبیین اهداف انقلاب یکی از برنامه هایی است که باید برای نسل جوان برنامه ریزی شود اما نباید از مسائلی که ممکن است چهره جامعه را مخدوش نماید غافل ماند .

حجت الاسلام مغیثی در این باره افزود: یکی از پدیده های زشت که باعث تخریب چهره نهاوند شده است پدیده تکدی گری است که می تواند به عنوان یکی از آسیبها چهره فرهنگی شهر را تحت تاثیر قرار دهد.

وی یاد آور شد: متاسفانه پدیده تکدی گری مشکلات زیادی را در سطح شهر فراهم آورده که البته با تحقیقاتی که در این زمینه به عمل آمده ،متکدیان غالبا مربوط به شهرستان نهاوند نیستند و از دیگر شهرهای اطراف ساعات صبح به این شهر وارد شده و بعد از ظهرشهر را ترک می کنند .

وی گفت: لازم است از سوی مسئولین به این مساله رسیدگی شود تا مردم شاهد بروز رفتارهای نامناسب در سطح شهر نهاوند نباشند.

دیدگاه شما