تازه های سایت

کد مطلب: 15730
7. دى 1392 - 8:28
پایگاه خبری گرو :فرماندار نهاوند گفت: انقلاب اسلامی و دهه فجر یک پدیده بی بدیل در سطح جهان بود که توانست معادلات جهانی را بر هم بزند.

546385_LSy3NFzJبه گزارش پایگاه خبری گرو ، مجتبی مولوی در اولین جلسه ستاد مراسم برگزاری دهه فجر شهرستان نهاوند گفت : دهه فجر فرصتی است تا یک بار دیگر اهداف و برکات انقلاب اسلامی را تداعی و یادآوری کنیم و قدر و منزلت جایگاه والای انقلاب را در جهان ارج نهیم.

 وی با بیان اینکه در انقلاب اسلامی مردم آگاهانه قیام کردند و خواهان ایجاد جمهوری اسلامی بودند افزود: در انقلاب اسلامی دو مولفه مهم مردم و دین نقش اصلی را داشتند بدین مفهوم که مردم با اعتقاد به استقرار حکومت دینی که مردم در آن نقش محوری داشته باشند انقلاب کردند و خواهان جمهوری اسلامی بودند نه اینکه هدف آنها صرفا تغییر در نظام سیاسی کشور باشد.

مولوی گفت : هم اکنون نظام اسلامی ایران به پشتیبانی مردم و نعمت گرانقدر ولایت فقیه، با قدرت و صلابت در مقابل زیاده خواهی های نظام سلطه ایستاده،به موفقیت فراوانی در زمینه های مختلف دست یافته و موجب بیداری سایر ملت ها نیز شده است.

 وی افزود: دهه فجر فرصتی برای بیان کارآمدی نظام است چراکه ایران اسلامی توانسته با تمام توطئه های دشمنان و هجمه های آنان به جایگاه واقعی خود برسد و در واقع دهه فجر ویترین کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تاکید بر لزوم تبیین راهبرد اساسی دولت در ایجاد امید گفت: از آنجا که لازمه حرکت و پویایی ،نشاط و تقویت روحیه امید در جامعه می باشد لذا لازم است که این راهبرد که شعار دولت نیز بر آن متمرکز شده برای مردم تبیین شود و مراسم امسال با شور و نشاط برگزار شود.

مجتبی مولوی بیان داشت: انقلاب از بطن مردم شکل گرفته و نقش مردم باید دقیقا در این دهه فجر تعریف شود لذا  مردم باید در تمام مراسم‌های ما مشارکت داشته باشند و نباید این برنامه‌ها، صرف دولتی باشد.

وی از مدیران خواست که به منظور انتقال پیام انقلاب به نسل جوان در کنار برنامه های اجرایی خود گفتمان انقلاب را برای نسل جوان ترسیم نمایند.

در پایان مراسم با تصویب اعضای جلسه 25 کمیته زیر مجموعه ستاد دهه فجر تشکیل شد و مسئولین هر کمیته نیز مشخص گردیدند .

همچنین مقرر شد که مسئولین کمیته ها از هم اکنون نسبت به برنامه ریزی جهت بزرگداشت دهه فجر با محوریت امید و نشاط اجتماعی اقدام نمایند.

دیدگاه شما