تازه های سایت

کد مطلب: 29486
15. بهمن 1395 - 13:46
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: با توجه به اینکه مقرر شده بود بیمارستان ۱۸۵ تختخوابی نهاوند در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد اما متأسفانه پیمانکار هنوز به لحاظ فیزیکی بیمارستان را به دانشگاه علوم پزشکی تحویل نداده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مؤمن‌علی دارابی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: تجهیزات بیمارستان جدید نهاوند کاملا آماده و در انبار موجود است اما تا این پروژه تحویل داده نشود ما نمی‌توانیم در بحث تجهیز اقدامی جدی انجام دهیم.

وی تصریح کرد: با شرایط موجود بیمارستان 185 تختخوابی نهاوند در دهه فجر آماده افتتاح و بهره‌برداری نیست.

دارابی به پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان شهرستان که قرار است در ده فجر افتتاح و کلنگ‌زنی شوند اشاره کرد و افزود: در طی دهه فجر 34 پروژه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند با 140 میلیارد ریال در نقاط مختلف نهاوند افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شوند.

وی عنوان کرد: خوشبختانه با توجه جدی دولت و تدبیر به حوزه بهداشت و سلامت طی چند سال اخیر تحولات قابل توجهی در حوزه بهداشت و درمان رخ داده است و با بهره‌برداری و افتتاح این 34 پروژه تحولات بسیار خوبی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند ایجاد خواهد شد.

دارابی بیان کرد: این پروژه ها شامل افتتاح و بهره‌برداری از 11 خانه بهداشت روستایی و 9 مرکز جامع خدمات سلامت شهری و روستایی و یک پایگاه سلامت است، ارتقا هتلینگ بیمارستان‌های نهاوند، ساماندهی و ارتقا وضعیت 2 بخش بیمارستانی و تجهیز، بهسازی و نوسازی 4 ساختمان اداری و رفاهی بیمارستان علیمرادیان از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح شهرستان هستند.

وی تاکید کرد: مرکز آموزش بهورزی، دیوارکشی و گازکشی خانه‌های بهداشت و مراکز جامع سلامت شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شوند  و زمین ستاد شبکه بهداشت نیز در این ایام کلنگ‌زنی می‌شود.

دارابی عنوان کرد: با افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌ها سرانه درمان در شهرستان به طور قابل ملاحضه‌ای افزایش خواهد یافت.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند اظهار داشت: قرار است درمانگاهی با 20 تخت بستری پیش بیمارستانی با مشارکت بنیاد خیریه علوی در شهر فیروزان ساخته شود که در ایام دهه فجر این پروژه نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

دارابی تصریح کرد: این پروژه مشارکتی قرار است در زمینی اهدایی به مساحت 3 هزار و 100 مترمربع و با هزینه بنیاد علوی پس از 6 ماه به بهره‌برداری برسد.

وی به افتتاح مرکز رادیولوژیست خانم در بیمارستان آیت الله علیمرادیان اشاره کرد و‌ افزود: با توجه به درخواست‌های مکرر شهروندان در خصوص نبود رادیولوژیست برای بانوان این مرکز افتتاح و هفته‌ای دو روز به بانوان خدمات‌رسانی می‌کند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

خوب یه دفعه میکردیدش 200 تخت خوابه.جمعیت نهاوندرو به افزایش است.

دیدگاه شما