تازه های سایت

کد مطلب: 15728
7. دى 1392 - 8:17

به گزارش پایگاه خبری گرو حجت الاسلام والمسلمین مغیثی امام جمعه نهاوند گفت: حماسه ی 9 دی اوج حضور و بصیرت مردم برای دفاع از اسلام و ارزش های انقلاب بود که نشان داد مردم ما از هوش بالای سیاسی برخوردار هستند.

وی گفت: مردم در سال 88 به برکت عاشورا به میدان آمدند و با شور انقلابی خود یکی دیگر از توطئه های پیچیده ی دشمن را خنثی کردند.

وی با بیان اینکه 9 دی تجلی خروش ملتی عاشورایی و روز بصیرت و عشق و ارادت به ولی امر مسلمین جهان و پیام روشنی به همیشه ­تاریخ بود، افزود: مردم بصیر و خداشناس ایران اسلامی در حماسه‌ای ماندگار در 9 دی ثابت کردند که همچون دژی مستحکم در مقابل توطئه و نفاق ایستاده­ اند و در پاسداشت عاشورا و عاشوراییان در زیر پرچم ولایت آماده جانبازی و فداکاری هستند

وی افزود: حرکت عناصر قدرت طلب در چارچوب طرح دشمن برای براندازی نظام با شیوه نرم و استفاده از عناصر فتنه بود که به تعبیر خودشان انقلاب مخملی دقیقا در مسیر اجرای نقشه نظام سلطه برای براندازی طراحی شده بود.

امام جمعه شهر نهاوند اظهار داشت: قیام خودجوش ملت در نهم دی ماه سال 88 پاسخی دندان شكن به استكبار جهانی و توطئه گران داخلی بود که نشانگر اوج بصیرت و بیداری ملت ایران در مقابل فتنه گران داخلی و خارجی بود.

وی بزرگداشت حماسه 9 دی را فرصت بازنگری در آرمان‌های نظام و انقلاب دانست و گفت: باید در برگزاری بزرگداشت حماسه 9 دی، ارزش‌ها و آرمان‌های والای نظام و انقلاب برای جوانان به خوبی تبیین شود و حضور در این گونه مراسم و برنامه‌ها موجب بصیرت‌ افزایی در بین ملت‌، افزایش عزت و عظمت نظام و مایه یأس و ناامیدی دشمنان است و مردم آگاه و همیشه در صحنه در 9 دی‌ماه با حضور پرشور خود همچون 22 بهمن‌ماه این روز را گرامی خواهند داشت

دیدگاه شما