تازه های سایت

کد مطلب: 29476
14. بهمن 1395 - 13:30
رئیس و کارشناس اداره دامپزشکی نهاوند حین مأموریت توسط فروشنده مرغ دریکی از روستاهای بخش مرکزی نهاوند موردحمله با تبر قرار گرفتند و مجروح شدند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، در اقدامی عجیب حیدر سلگی رئیس اداره دامپزشکی نهاوند و توکلی کارشناس این اداره در حین انجام مأموریت و دادن تذکر به یکی از فروشندگان مرغ که به‌صورت سنتی به ذبح مرغ اقدام می‌کرد با حمله این فرد مواجه می‌شوند و مصدوم می‌شوند.

ماجرا ازاین‌قرار است که اکیپ بازرسی و نظارت دامپزشکی شهرستان متشکل از رئیس اداره و کارشناس به یکی از مغازه‌هایی که مرغ زنده را به‌صورت غیربهداشتی عرضه می‌کرده است بارها تذکر می‌دهند ولی وی به این تذکرات توجه نمی‌کند.

دریکی از این بازرسی‌ها سلگی به همراه کارشناس اداره دامپزشکی نهاوند به فرد موردنظر تذکر می‌دهند که با توجه به شیوع بیماری‌های مربوط به پرندگان و اهمیت سلامت مردم باید موارد بهداشتی را رعایت کنید ولی فرد با اکیپ دامپزشکی نهاوند درگیر می‌شود و با تبر به آن‌ها حمله می‌کند.

این فرد ابتدا رئیس اداره دامپزشکی را از روی پله‌ها به پایین هل می‌دهد که در اثر این حادثه سلگی از ناحیه ستون فقرات به‌شدت آسیب می‌بیند و مجروح می‌شود.

فرد ضارب سپس با تبر با توکلی کارشناس این اداره درگیر می‌شود و وی را نیز مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد و با تبر ضرباتی را به رئیس و کارشناس اداره دامپزشکی نهاوند وارد می‌کند و از محل متواری می‌شود.

در این حادثه دکتر حیدر سلگی رئیس اداره دامپزشکی به علت آسیب واردشده به ناحیه ستون فقرات و حسن توکلی کارشناس و بازرس مواد خام دامی نیز به علت شدت ضربه وارده به‌صورت و گوش و احتمال پارگی پرده گوش و جراحت در دست‌وپا در بیمارستان تحت مراقبت و درمان قرار گرفتند.

خوشبختانه آخرین وضعیت رئیس و کارشناس اداره دامپزشکی نهاوند رضایت‌بخش گزارش‌شده است.

سرهنگ منصور ملکی فرمانده نیروی انتظامی نهاوند نیز در این مورد گفت: پس از دریافت گزارش این حادثه اقدام برای بازداشت فرد ضارب از طرف نیروی انتظامی آغازشده است.

وی اظهار داشت: این فرد شناسایی‌شده و با دریافت حکم قضایی به‌زودی بازداشت و تحویل مراجع قضایی خواهد شد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

واقعا حرکت ناراحت کننده ای است وبنده صددرصدبا این کار ضارب مخالفم،باور کنید متاسفانه از وقتی که با دزدها و اختلاسگران بیت المال ونجومی بگیران و...برخورد شدیدی نمیشه خیلی از مردم مخصوصا قشر ضعیف قانون گریز شده اند

دیدگاه شما