تازه های سایت

کد مطلب: 15712
5. دى 1392 - 22:44
پایگاه خبری گرو : رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نهاوند گفت: برای برف‌روبی و نمک‌پاشی جاده های نهاوند در فصل زمستان سه هزار تن نمک و ماسه آماده شده است.

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو، شهرام احمدوند در مراسم اجرای مانور جاده ای طرح امداد زمستانی اداره راه  و شهر سازی نهاوند در محور نهاوند -نور آباد اظهار داشت: عملیات امداد جاده ای زمستانی شامل فراهم نمودن سطح آرامش مسافران و رانندگان، برف روبی، بازگشایی معابر و جاده ها و تأمین ایمنی راهها به منظور افزایش سطح ایمنی و ترافیک عبوری در سطح حوزه استحفاظی راهداری راه و شهر سازی نهاوند انجام می شود.

احمدوند افزود: در سال جاری 40 نفر از پرسنل راهداری اداره راه و شهر سازی نهاوند و 25 دستگاه از ماشین آلات رهداری و راه سازی به صورت سه اکیپ شبانه روزی مستقر در راهداری خانه مرکزی شهر نهاوند، گرین و فیروزان در دو شیفت کاری عملیات امداد جاده ای را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: اداره راه و شهر سازی شهرستان نهاوند 497 کیلومتر راه های اصلی، فرعی و روستایی تحت پوشش و نظارت دارد  که برای امداد رسانی زمستانی، برف روبی و باز کردن راهها مقدار سه هزار تن نمک و ماسه آماده کرده است.

 رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نهاوند عنوان کرد: هماهنگی و همکاری لازم با مجموعه پلیس راهور، جمعیت هلال احمر و فرمانداری نهاوند جهت اقدام و پشتیبانی سریع در بروز وقوع حوادث انجام شده است.

شهرام احمدوند گفت: دراین طرح که تا پایان اسفند ادامه دارد، نیروهای راهداری، پلیس راه، حمل و نقل، اورژانس، هلال احمر، آتش نشانی و امداد خودرو وظیفه بازگشایی جاده‌ها، امدادرسانی و تردد ایمن مسافران در جاده‌ها را به عهده خواهند داشت.

دیدگاه شما