تازه های سایت

کد مطلب: 15443
25. آذر 1392 - 13:02

139209091400261061640813

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان گفت : کتاب شهید محمد طالبیان هفتم دی ماه در زادگاهش رونمایی می شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو ، محمدجواد زمردیان افزود: ادارات کل حفظ آثار در سطح کشوردر راستای انجام ماموریت ها و وظایف خود نسبت به برگزاری مراسم رونمایی از کتاب های دفاع مقدس اقدام می کنند.

وی اضافه کرد: از آنجایی که انجام این گونه مراسم فرهنگی نقش مهمی در شناساندن فرهنگ غنی و والای دفاع مقدس در سطح جامعه دارد بار دیگر شاهد رونمایی از یک کتاب با موضوع دفاع مقدس در استان همدان خواهیم بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان ادامه داد: در هفتمین روز از دی ماه سال جاری و همزمان با سالروز ولادت شهید محمد طالبیان، کتاب "آقای معلم" در زادگاه این شهید بزرگوار رونمایی خواهد شد.

محمدجواد زمردیان هدف از برگزاری این گونه آیین ها را نشر و توسعه فرهنگ برجسته دفاع مقدس در سطح کشور بین عموم مخاطبین به ویژه آشنایی نسل جوان دانست و عنوان  کرد: شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت به قشر جوان بسیار ضروری و مهم خواهد بود.

وی همچنین بیان داشت: به منظور تاثیرگذاری هرچه بیشتر و نیز بالابردن روحیه دلاوری، فداکاری و ایثارگری عموم اقشار مردم به ویژه نوجوانان و جوانان ایران اسلامی مبنی بر رونمایی از کتب دفاع مقدس در منزل شهدای گرانقدر، مقرر شد تا کتاب آقای معلم که وصف زندگی شهید محمد طالبیان است در منزل این شهید گرانقدر در شهر نهاوند رونمایی شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان عنوان داشت: کتاب آقای معلم نوشته  مهین سمواتی است که با مشارکت سازمان حفظ آثار سپاه و بسیج و انتشارات فاتحان به چاپ رسیده است.

وی گفت: مهین سمواتی نویسنده کتاب «آقای معلم» از نویسندگان موفق همدانی در حوزه دفاع مقدس است که در این کتاب به موضوع زندگی شهید محمد طالبیان از پیشکسوتان نهاوندی مبارزه با رژیم پهلوی و همچنین از فرهنگیان غیور و رزمندگان سلحشور دوران دفاع مقدس، پرداخته است.

زمردیان با اعلام انیکه این اثر ماندگار در 326صفحه و در قطع رقعی توسط انتشارات فاتحان به چاپ رسیده است، عنوان کرد: این کتاب با مشارکت سازمان حفظ آثار دفاع مقدس سپاه ، بسیج و همچنین اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در زادگاه شهید طالبیان، رونمایی خواهد شد.

دیدگاه شما