تازه های سایت

کد مطلب: 15360
23. آذر 1392 - 9:02
پایگاه خبری گرو : طرح یک روز بدون کیف با هدف پرورش خلاقیت در دانش آموزان صبح امروز در تمامی مدارس ابتدایی نهاوند به اجرا در آمد .
به گزارش پایگاه خبری گرو، علیرضا تکلو مدیر آموزش و پرورش نهاوند در حاشیه بازدید از این طرح در دبستان شهید حاج محمد طالبیان گفت: این طرح برای دومین سال متوالی است که در سطح مدارس شهرستان به اجرا در می آید و هدف آن عمدتا پرورش خلاقیت در دانش آموزان از طریق ساخت سازه ها و دیگر کارهای عملی در آنان می باشد .وی افزود: علاوه بر این طرح مذکور باعث شادابی و نشاط دانش آموزان می شود زیرا آنان به صورت غیر رسمی فرایند یادگیری را تمرین می نمایند .

وی گفت: با توجه به اینکه دانش آموزان هنگام رفتن به مدرسه مجبور به حمل کیف محتوی کتاب ودفتر می باشند لذا اجرای این طرح برای آنان خوشایند می باشد.

وی افزود: البته کارشناسان و مسئولین مربوطه به دنبتال آنند که با اجرای طرحهای جدید و استفاده از فناوریهای نوین فضایی را بوجود آورند که دانش آموزان بتوانند روزانه تعداد کتاب و دفتر کمتری را با خود حمل نمایند . وی افزود: این طرح امسال در 129 دبستان ابتدایی اجرا شده و بیش از 12 هزار نفر دانش آموز در آن شرکت می کنند.

دیدگاه شما