تازه های سایت

کد مطلب: 15336
21. آذر 1392 - 10:24
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: با توجه به بارش سنگین برف، رانندگان باید برای تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان، از زنجیر چرخ استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمد رودباری اظهار داشت: به دلیل بارندگی هایی که از شامگاه چهارشنبه آغاز شده بیشتر محور ها و گردنه های برف گیر استان همدان پوشیده از برف سنگین است و تردد در این محورها تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی گفت: هم اکنون در محور همدان به بیجار حد فاصل حسن قشلاق تا گل تپه، محور رزن به آوج حد فاصل روستای ماه نیان به سمت آوج، محور نهاوند به نور آباد و محور همدان به ملایر بارش به صورت کولاک زمینی است و داشتن زنجیر چرخ در این معابر الزامی است.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی همدان اضافه کرد: بارش برف در محور همدان به کرمانشاه در گردنه اسدآباد سنگین گزارش شده و در محور ملایر به سمت بروجرد نیز بارش به صورت کولاک است .

رودباری با بیان از اینکه در محورهای مواصلاتی همدان از تردد رانندگان بدون زنجیر چرخ جلوگیری می شود اظهار داشت: بارش در تمامی محورهای استان همدان به صورت برف سنگین است و تردد در محورهای استان تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی از شهروندان همدانی خواست : از مسافرت های غیرضروری خودداری کنند.

دیدگاه شما