تازه های سایت

کد مطلب: 15291
20. آذر 1392 - 10:35
پایگاه خبری گرو: رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند از آمادگی کامل این جمعیت برای امداد رسانی در فصل زمستان خبر داد

80205922-2703000

محمد تقی شهبازی در گفت و گو با خبرنگارپایگاه خبری گرو گفت: با توجه به فرارسیدن فصل سرما وافزایش بارش درسطح کشور و احتمال بروز حوادث در جاده ها جمعیت هلال احمر نهاوند با تمام توان و با داشتن امدادگران آموزش دیده آماده خدمت رسانی به مردم خواهد بود.

وی به برگزاری مانور زلزله اشاره کرد و گفت: در این مانور که در 36 مدرسه نهاوند برگزار شد بیش از 1000 دانش آموز آمادگی خود را برای مقابله با بلایای طبیعی و زلزله به نمایش گذاشتند .

 وی از دیگر برنامه های هلال احمر را جهت آمادگی دانش آموزان در برابر زلزله اجرای طرح دادرس عنوان کرد و گفت: بر اساس طرح دادرس که به مدت دو روز در این شهرستان برگزار شد تعداد 36 نفر از مربیان مدارس باز آموزی شدند و کمکهای اولیه به آنان آموزش داده شد تا آنان نیز در مدارس دانش آموزان را آموزش دهند. 

شهبازی با اشاره به فرارسیدن فصل سرما و بروز حوادث جاده ای گفت: در پایگاه امداد جاده ای شهر فیروزان که یکی از پایگاه های بسیار فعال شهرستان نهاوند است 40 نفر امدادگر ، آماده انجام وظایف و امدادرسانی به حادثه دیدگان جاده ای هستند.

وی افزود : در شرایط غیر معمول  جهت  اسکان اضطراری مسافرین از حسینیه و مساجد روستاهای  وراینه ، قلعه قباد ،گوشه صعد وقاص و نماز خانه های اداره جهاد کشاورزی ، آموزش و پرورش ،هلال احمر ،مجتمع شهر فیروزان و راهدارخانه های نهاوند با ظرفیت بیش از۲۰۰۰ هزار نفر استفاده خواهد شد .

 

دیدگاه شما