تازه های سایت

کد مطلب: 15237
19. آذر 1392 - 10:23

546385_LSy3NFzJ

به گزارش پایگاه خبری گرو مجتبی مولوی فرماندار نهاوند در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند که در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد گفت: برای احداث کتابخانه استاندارد نهاوند زمین مناسبی تخصیص داده می شود.

وی گفت : ساخت این مرکز فرهنگی در نهاوند همواره در اولویتهای مهم بوده است اما با وجود تلاشهای انجام شده در سالهای گذشته برای برخورداری شهرستان از کتابخانه‌ای استاندارد و مناسب، این موضوع با بن بست مواجه و محقق نشده است.

وی افزود: تلاش جدی احداث کتابخانه استاندارد نهاوند در هشت سال گذشته انجام شده است و هر بار بنا بردلایلی از جمله عدم واگذاری زمین مناسب با وقفه و یا بن بست روبرو شده است که در این زمینه باید با توجه به مصوبه دولت های قبل برای برخورداری شهرهای فاقد کتابخانه مرکزی و استاندارد، پیگیری بودجه‌های دولتی انجام تا حاصل شدن نتیجه لازم انجام شود.

فرماندار شهرستان نهاوند عنوان کرد: اداره راه و شهرسازی و شهرداری نهاوند باید با همکاری و تعامل با یکدیگر قطعه زمین مناسبی را برای احداث کتابخانه استاندارد شهر نهاوند مشخص کنند.

مجتبی مولوی با اشاره به اینکه بسیاری از دانشجویان و اساتید دانشگاههای مختلف در این شهرستان جزو اعضای فعال کتابخانه های عمومی هستند و همواره از منابع این کتابخانه ها بهره برداری می کنند گفت: از سال گذشته تا کنون با راه اندازی کتابخانه های شهر برزول و گیان نهاوند و همچنین کتابخانه روستای شهرک یک متر به سرانه کتابخانه های شهرستان نهاوند اضافه  شده است.

مولوی در پایان اضافه کرد: گسترش فضای مطالعه و برنامه ریزی جهت افزایش اعضای کتابخانه های عمومی شهرستان نهاوند  را از مهمترین برنامه های شورای فرهنگ عمومی  در آینده عنوان کرد.

 

دیدگاه شما