تازه های سایت

کد مطلب: 14470
21. آبان 1392 - 8:32
کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: به منظور ترویج فریضه امر به معروف ونهی از منکر در هیات مذهبی 100 شورای امر به معروف ونهی از منکر تحت عنوان شورای فریضتین در نهاوند تشکیل شده است .

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو ،علی ترکاشوند گفت : این شوراها زیر مجموعه های هیاتهای مذهبی سطح شهرستان می باشند که هدف آنها ترویج شعائر دینی وامر به معروف و نهی ازمنکر و جلوگیری از بدعتها و خرافات در عزاداریهای می باشد .

وی افزود: در این شهرستان مجموعا 240 هیات مذهبی مجوز فعالیت دارند که در ایام ومناسبتهای مذهبی به ویژه ماه محرم برنامه ریزیهای لازم را برای اجرای برنامه های فرهنگی در مساجد انجام می دهند.

وی در خصوص تشکیل شوراهای فریضتین برای مابقی هیئات گفت: تلاش ما بر این است که با رایزنی با هیات های مذهبی تا پایان سال نسبت به تشکیل این شوراها درتمامی هیتها اقدام نمائیم.

ˈترکاشوندˈازتشکیل کارگاههای آموزشی برای اعضای این شوراها خبر داد و گفت: به منظور آموزش عقیدتی اعضای شوراها که پنج نفر از افراد صاحب نفوذ و معتمد محل می باشند بزودی کارگاه آموزشی با حضور اساتیدی از شهرستان قم برگزار می شود که می تواند نقش موثری در کارایی این شوراها داشته باشد.

دیدگاه شما