تازه های سایت

کد مطلب: 14362
18. آبان 1392 - 9:28
پایگاه خبری گرو : رزمایش دو روزه عاشورائیان با حضور دو گردان از بسیجیان شهرستان نهاوند در اردوگاه قدس برگزار شد

80894795-5142591

به گزارش پایگاه خبری گرو سرهنگ محسن امیدی فرمانده سپاه ناحیه نهاوند  در حاشیه  برگزاری رزمایش عاشوراییان گفت : در این رزمایش دو گردان بیت المقدس از حوزه شهید سلگی شهر فیروزان و حوزه شهید بروجردی شهر برزول  حضور داشتند .

وی افزود  : در روز دوم این رزمایش مراسم صبحگاه با حضور امام جمعه ،فرماندار و مسئولین محلی و با سخنرانی سردار مهدی ظفری از یادگاران 8 سال دفاع مقدس برگزار شد .

وی گفت : رویکرد اصلی بسیج در این رزمایش مسایل فرهنگی و دینی بوده و اعتقادمان بر این است که سلاح برتری جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس معنویات بوده است.

وی ابراز کرد: جوانان نسل سوم انقلاب بسیار ولایتمدار بوده و با بصیرت و آگاهی با استفاده از رهنمودهای رهبری راه شهدا را انتخاب کرده‌اند.

وی  یکی از ویژگی‌های خاص این رزمایش را هم‌زمانی با ایام سوگواری ماه محرم دانست و تصریح کرد: عاشورایی بودن فرهنگ انقلاب ما سبب می‌شود با مدد از امام حسین‌(ع)؛ استکبارستیزی، شرافت و انسانیت بیاموزیم.

وی  پیام رزمایش عاشوراییان را استقامت و آمادگی در مقابل دشمنان و ایثارگری و جان‌فشانی برای حفظ حریم قرآن و ولایت معرفی کرد.

وی  بیان کرد: این رزمایش دو روزه با هدف افزایش توان و آمادگی بسیجیان، آموزش کمک رسانی به آسیب دیدگان و کسب آمادگی معرفتی، بصیرتی، اخلاقی و اعتقادی برگزار شد

وی افزود: در این رزمایش نیروهای عمل کننده بسیجی با استفاده از تجهیزات و تاکتیکهای نظامی عملیات ضد هلی برن و همچنین دفاع از کوی و برزن را در حضور مسئولین اجرایی شهرستان تمرین کردند .

وی  گفت: دراین رزمایش علاوه بر تمرین های نظامی برنامه های فرهنگی هم اجرا شد و مراسم عزاداری سالار شهیدان ، نماز جماعت  و مراسم دعای ندبه در محل اردوگاه قدس برگزار شد.

وی در پایان گفت : در این رزمایش  کلاس های آموزش پدافند غیر عامل ،امداد و نجات ،پدافند تاخیری و دورادور ،کنترل معابر وصولی و دفاع از مراکز حساس به بسیجیان آموزش داده شد .

دیدگاه شما