تازه های سایت

کد مطلب: 14132
11. آبان 1392 - 8:57
دبیر فدراسیون ورزش های همگانی گفت : شهر نهاوند با وجود داشتن امکانات خوب به عتوان پایگاه ورزش های همگانی معرفی می شود

SAM_8589

غلامرضا معماری دبیر فدراسیون ورزش های همگانی  در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گرو گفت : شهر نهاوند با وجود آب و هوای بسیار عالی و موقعیت جغرافیایی مطلوب می تواند برای  برگزار کردن کلیه ورزش های همگانی  پایگاه مناسبی  برای فدراسیون ورزش های همگانی باشد .

وی گفت : در  فدراسیون ورزش های همگانی 26 رشته ورزشی در قالب انجمن های ورزشی فعالیتدارند که اکثرا ماهیت همگانی دارند و قهرمانی نیستند و شهر نهاوند می تواند با وجود داشتن امکانات خوب و دارا بودن مجموعه بزرگ ایت الله علیمرادیان برای تبدیل شدن به  پایگاه ورزش همگانی موقعیت خوبی داشته باشد .

وی گفت : میزبانی نهاوند در مسابقات دو و میدانی قهرمانی  یشکسوتان کشور  بسیارعالی بود و همه کارکنان اداره ورزش و جوانان نهاوند و هیئت ورزش های همگانی استان و شهر نهاوند واقعا زحمت کشیدند و مسابقات را با نظم خاصی برگزار کردند و باید مدال افتخار را به گردن میزبان مسابقات انداخت.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه خبری گرو مبنی بر برگزاری مسابقات آینده در شهر نهاوند گفت : با این میزبانی خوبی که شهر نهاوند داشت و همه موارد چه در روز مسابقه و چه در مورد اسکان ورزشکاران که همگی  آنها از خوابگاه و کیفیت غذا رضایت داشتند حتما مسابقات آینده در رشته های مختلف در شهر نهاوند برگزار می شود.

وی در پایان گفت : نفرات برتر مسابقات دو میدانی پیشکسوتان کشور که در نهاوند برگزار شد در 15 اسفند  به مسابقات آسیایی تایلند اعزام می شوند.

دیدگاه شما