تازه های سایت

کد مطلب: 13308
6. مهر 1392 - 9:21
پایگاه خبری گرو : رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان نهاوند با اشاره به فعال شدن مجدد پروژه 140 واحدی مسکن مهر نهاوند گفت: در حال حاضر این پروژه از 65 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

 

خبرگزاری فارس: پیشرفت فیزیکی 65 درصدی پروژه مسکن مهر نهاوند

  به گزارش پایگاه خبری گرو ، شهرام احمدوند اظهار کرد: پروژه 140 واحدی مسکن مهر نهاوند که به علت کمبود بودجه دچار وقفه بود دوباره فعال شد.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی پروژه افزود: این پروژه در حال حاضر از 65 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نهاوند تصریح کرد:‌ پروژه مسکن مهر شهرستان نهاوند اکنون در مرحله نازک‌کاری بوده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به اقدامات این شهرستان در حوزه راه بیان داشت: آسفالت راه فیروزان ـ کنگاور به طول 4.5 کیلومتر، آسفالت راه مسیر نهاوند ـ کرمانشاه به طول 5.5 کیلومتر و روکش آسفالت کمربندی نهاوند ـ بروجرد به طول چهار کیلومتر در دست اقدام است.

احمدوند ابراز داشت: در زمینه راهداری مسیرهای نهاوند ـ آورزمان به طول 9 کیلومتر، نهاوند ـ کرمانشاه به طول 15 کیلومتر و نهاوند ـ بروجرد به طول 21 کیلومتر به تابلوهای مسیرنما مجهز شده است.

وی یادآورشد: خط‌کشی مسیر نهاوند ـ بروجرد، نهاوند ـ آورزمان و فیروزان ـ کنگاور نیز از دیگر اقدامات اجرایی به شمار می‌رود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نهاوند در پایان خاطرنشان کرد: در زمینه راهسازی نیز آسفالت راه‌های روستایی تپه‌علی به طول 1.5 کیلومتر، امیرآباد به طول دو کیلومتر و حبیب‌آباد انجام شده است.

دیدگاه شما