تازه های سایت

کد مطلب: 13303
6. مهر 1392 - 9:14

به گزارش پایگاه خبری گرو ،  از 272   قهرمان ورزشی و مدال آور رشته های مختلف و همچنین اعضای هیاتهای ورزشی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند تجلیل به عمل آمد

index

مهدی سنایی نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در این مراسم  گفت : ورزش نهاوند مایه افتخار استان و کشور است و کسب عناوین متعدد قهرمانی توسط ورزشکاران نهاوندی در طی یک سال گذشته گواهی بر این ادعا است .
وی با بیان این که مجموع قهرمانان ورزشی شهرستان در دهه های گذشته بسیار بالا بوده است افزود: با توجه به استعداد خوب ورزشکاران ما و همچنین جغرافیای ورزشی مناسب نهاوند ،می توان ادعا نمود که شهرستان ما برابر یک استان برای کشور مدال بدست آورده و افتخار آفرینی نموده است.
سنایی اشاره به تنگناهای اقتصادی موجود، برگزاری این مراسم را کمترین اقدام برای قدردانی از تلاشهای ورزشکاران عنوان کرد و گفت:: این تجلیل هیچوقت با کار ارزشمند شما برابری نمی کند و تنها هدف قدردانی از کار شما ورزشکاران است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عزم مسئولین نظام اسلامی برای حل مشکلات مردم افزود: امروز در کشور اراده مسئولین ،مقام معظم رهبری و دولت بر رفع مشکلات مردم استواراست و برای رسیدن به این هدف از هیچ کوششی فرو گذاری نمی کنند.
وی با بیان این مطلب که خواست مردم تعیین کننده شرایط موجود است افزود: اگر رئیس جمهوری با اقتدار در مجامع جهانی حضور می یابد و از حقوق مردم دفاع می کند این به پشتوانه رای مردم و خون شهداست و خواست آنان باعث شده که چنین شرایطی بوجود آید.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: البته ما از آرمانها و اهدافمان عقب نشینی نمی کنیم و با زبان تعامل و گفت و گو و از موضع عزت به دنبال آن هستیم که مشکلات خود را حل کنیم.

در این مراسم سعید کولیوند رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: در سال گذشته ورزشکاران نهاوندی موفق شدند مجموعا ۲۰۰ مدال را در سطوح مختلف کشوری و بین المللی کسب کنند . 
وی افزود:در سال گذشته تعداد ۱۴۰ ورزشکار شهرستان در رشته های مختلف و در بخش آقایان و خانمها توانستند در سطح جهانی آسیایی و کشوری مدال کسب کنند .
وی گفت: از مجموع مدالهای کسب شده سال گذشته دو مدال جهانی مربوط به رشته های هنرهای رزمی و فوتسال ناشنوایان و سه مدال آسیایی در رشته های سنگنوردی،فوتسال ناشنوایان و پرورش اندام بوده است .
وی افزود: در سال ۹۱ علاوه بر کسب مدالهای عنوان شده تعداد ۱۵ ورزشکار نهاوندی به اردوی تیم ملی دعوت شده و ۱۱ نفر به عضویت تیم ملی در آمده اند و سه تیم در لیگ باشگاههای کشوری حضور داشته اند .

دیدگاه شما