تازه های سایت

کد مطلب: 26033
12. اسفند 1394 - 13:06
مراسم جشن همدلی و هم‌زبانی؛ امید و شکوفایی با حضور باشکوه و هزاران نفری طرفداران حسن بهرام نیا نماینده منتخب مردم شهرستان نهاوند در استادیوم آیت‌الله علیمرادیان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، به‌منظور تشکر و قدردانی از حضور حماسی مردم نهاوند در انتخابات مجلس، مراسم باشکوهی با حضور هزاران نفر از طرفداران حسن بهرام نیا نماینده منتخب مردم نهاوند در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این مراسم که در سالن ورزشی مملو از جمعیت آیت‌الله علیمرادیان نهاوند برگزار شد حسن بهرام نیا منتخب مردم نهاوند به همراه حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی امام‌جمعه محبوب شهرستان نهاوند وارد سالن شدند و مورد استقبال مردم قرار گرفتند.

امام‌جمعه نهاوند در این مراسم با قدردانی از حضور باشکوه مردم نهاوند در انتخابات مجلس و خبرگان گفت: مردم ایران اسلامی بار دیگر حماسه آفریدند و با آرمان‌های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

وی اظهار کرد: انتخاب خوب و شایسته آقای بهرام نیا را نیز به مردم نهاوند تبریک عرض می‌کنم و برای منتخب مردم نهاوند در ادامه مسیر آرزوی موفقیت دارم.

در ادامه این مراسم حسن بهرام نیا منتخب مردم نهاوند نیز با تشکر از حضور مردم در انتخابات و اعتماد مردم به خود، اظهار داشت: مردم سربلند ایران اسلامی با حضور پرشور خود در انتخابات حجت را بر همگان تمام کردند و همه ما باید از همه ظرفیت‌های خود برای پیشبرد اهداف نظام و خدمت‌رسانی به مردم نهاوند استفاده کنیم.

وی گفت: رقابت‌های انتخاباتی پایان‌یافته و باید با وحدت و همدلی و همکاری همه گروه‌ها و نهادهای شهرستان نهاوند به فکر توسعه و خدمت به مردم باشیم.

بهرام نیا افزود: از همه‌کسانی که درروند برگزاری انتخابات تلاش کردند و از همه دوستان کاندیدا تشکر می‌کنم که رقابت انتخاباتی را گرم کردند و از همه نمایندگان گذشته شهرستان نهاوند در راستای خدمت به مردم نهاوند درخواست همکاری دارم.

وی عنوان کرد: نهاوند دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی است و امیدواریم که قطار توسعه نهاوند را شتاب ببخشیم و بتوانم نماینده خوبی برای مردم شهر تاریخی نهاوند باشم.

 

664541

664545

664539

664544

664551

664547

664542

664548

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما