تازه های سایت

کد مطلب: 12785
12. شهريور 1392 - 9:05
پایگاه خبری گرو :عضو هئیت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در یادواره شهدای روحانی نهاوند گفت : جمهوری اسلامی ایران کوچکترین حماقت صهیونیست ها را با شلیک هزاران موشک به تل‌آویو و حیفا پاسخ میدهد

546385_2lACnHBM

به گزارش پایگاه خبری گرو ، ایت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران و عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در یادواره شهید ایت الله قدوسی و 15 شهید روحانی شهرستان نهاوند در مصلی نماز جمعه این شهر گفت : شهید قدوسی  یکی از بزرگان انقلاب ویاران صدیق حضرت امام (ره ) بود و این شهید بزرگوار در سمت دادستانی کل انقلاب اسلامی هیچگونه حقوقی دریافت نمی کرد وحتی نهار وشام خود را از قم می آورد وبدون  کوچکترین چشم داشتی در خدمت انقلاب اسلامی بود .

آیت الله خاتمی اظهار داشت : شهدای روحانی ما که در کل کشور نزدیک به ۵ هزار نفر می باشند که بسیار مظلوم وگمنام هستند واین در حالی است که در طول دوران دفاع مقدس بیش از ۱۷ هزار روحانی در جبهه ها بودند.

وی در ادامه سخنان خود گفت : نیروهای مسلح ما به قدری مقتدر هستند که اگر رژیم صهیونیستی بخواهد کوچکترین آسیبی به نظام ما وارد کند با هزاران موشک  در همان دقایق اولیه جنگ، تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم  کرد و عکس العمل ما یه دقیقه نخواهد رسید.

وی با اشاره به گذشت ۳۵ سال از عمر انقلاب اسلامی، ادامه داد: ۳۵ سال با عزت در مقابل هجوم انواع توطئه‌ها در قبل و بعد از پیروزی انقلاب برخورد کرده ایم و  دشمنان ما با روش های  مختلف برای از بین بردن اتحاد داخلی بین اقوام ایرانی تفرقه‌افکنی کردند و آنها را به جان نظام انداختند ولی باز هم موفق نشدند به اهداف شومشان برسند . 

  وی افزود: سوال ما از آمریکا و متحدانش این است در 35 سال گذشته نخواسته اید به ایران حمله کنید و یا نتوانستنید حمله کنید بلکه شما بارها  تا لب مرزهای ایران پیش آمدید اما جرأت و شهامت حمله به ایران را پیدا نکردید.                    

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: به جامعه جهانی می‌گویم اگر نگران صلح و امنیت جهانی هستید خطر آمریكا است كه به هر جا می‌رود جنایت و قتل و غارت را با خود برده است كه شاهد زنده آن عراق، افغانستان و پاكستان است و لذا اگر نگران صلح و امنیت هستید در برابر یكه‌ تازی‌های این دولت بایستید و گرنه آمریكا منطق را نمی‌فهمد.

وی در ادامه به آمریکا هشدار داد: تاكنون نتوانستید هیچ كاری بكنید و پس از این هم نخواهید توانست شما یک بار مردم را در هشت سال جنگ آزمودید و ملت ما ملتی است كه وقتی پای دین، ناموس و عزتش در میان باشد، چنان تودهنی به متجاوزان می‌زند كه مایه عبرت برای دیگران باشد .

وی گفت :  با زبان تهدید با ملت ایران سخن نگوئید زیرا اتحاد ملت ما با تهدیدهای شما بیشتر می‌شود خاتمی هشدار داد ، آمریكا اگر بخواهد دیوانگی كند و کوچکترین تعرضی به جمهوری اسلامی بکند ، به فضل خدا دوستداران انقلاب اسلامی در سراسر جهان منافع آن را به خطر خواهند انداخت و باتلاقی برایشان درست خواهند کرد  كه نمی‌توانند از آن بیرون بیایند.

وی در پایان از مسئولا ن ومردم شهرستان نهاوند به خاطر برگزاری این یادواره بسیار با شکوه تشکر کرد.

دیدگاه شما