تازه های سایت

کد مطلب: 12589
2. شهريور 1392 - 8:34
پایگاه خبری گرو : معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نهاوند گفت: در تابستان امسال 41 پایگاه فرهنگی ورزشی و علمی در مراکز فراهنگی ،ورزشی و آموزشی وابسته به آموزش و پرورش این شهرستان در امر اوقات فراغت دانش آموزان فعالیت داشت .
 

به گزارش پایگاه خبری گرو ،"جمشید ذکایی"روز پنجشنبه در حاشیه گردهمایی مربیان پرورشی مدارس نهاوند افزود: در برنامه های اوقات فراغت امسال که از ابتدای تیرماه تا پایان مرداد ادامه داشت بیش از پنج هزار نفر از دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در فعالیتهای فرهنگی ،ورزشی و علمی شرکت کردند .

وی گفت: از مجموع 41 پایگاه تابستانی که در مراکز فرهنگی ورزشی تشکیل شده 20 پایگاه آن مربوط به فعالیتهای تخصصی ورزش ،13 پایگاه مربوط به فعالیتهای فرهنگی و هشت پایگاه نیز مربوط به فعالیتهای آموزشی بوده است .

" ذکایی" افزود: امسال در برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان استقبال خوبی به ویژه در بخش ورزشی داشتند و آنگونه که بر آورد شده است بیشترین میزان جذب شده دانش آموزان در مراکز وابسته به آموزش و پرورش جذب شده است.

وی یاد آور شد با توجه به خاتمه برنامه های اوقات فراغت مراسم اختتامیه با حضور دانش آموزان در اوایل هفته جاری برگزار می شود و از نفرات برتر و مربیان فعال تقدیر به عمل خواهد آمد .

وی همچنین گفت:علاوه بر فعالیت دانش آموزان در فعالیتهای فوق برنامه امسال نیز 70 نفر از دانش آموزان در راستای اجرای طرح هجرت 3 در فعالیتهای ساماندهی مدارس و فعالیتهای زیبا سازی با این اداره همکاری داشته اند ./ ایرنا

دیدگاه شما