تازه های سایت

کد مطلب: 25382
4. بهمن 1394 - 9:14
با سخنان فرماندار نهاوند و رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان
پای برجام به کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان نهاوند باز شد
فرماندار نهاوند از عدم نصب پلاکارد بعضی از دستگاه‌ها مبنی بر تبریک پیروزی برجام انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کارگروه امنیت و سلامت غذایی شهرستان نهاوند در حالی با حضور موسوی بهار رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان به همراه معاونین وی برگزار شد که در این کارگروه فرماندار نهاوند و رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان سخنانی را در مورد برجام انجام دادند.

کریم حمیدوند فرماندار نهاوند در این کارگروه گفت: به بعضی از دستگاه‌ها انتقاد داریم چون در بحث پیروزی برجام و عملی شدن آن و تبدیل 18 قطعنامه‌ای که برعلیه کشور تصویب‌شده بود و توسط دیپلمات‌های برجسته دولت به کاغذ پاره تبدیل شدند اقدامات مناسبی نداشتند.

وی اظهار کرد: از خیلی از دستگاه‌ها انتظار داشتیم که این اتفاق را با نصب پلاکارد به دولت و مردم تبریک بگویند.

فرماندار نهاوند افزود: در خیلی از شهرهای کشور این اقدامات انجام شد ولی متأسفانه بعضی از دستگاه‌های ما از این موضوع غافل ماندند که امیدواریم این مسئله را مدنظر داشته باشند.

وی بیان داشت: باید به این نکته توجه کنیم که مقاومت مردم موجب این پیروزی شد که پرداختن به این موضوع در آستانه انتخابات می‌تواند مردم را برای حضور باشکوه در انتخابات تشویق کند.

اما این سخنان پایان موضوع برجام در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان نهاوند نبود و در ادامه رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز گفت: پیروزی‌های غرورآفرین اخیر سیاسی در حوزه دیپلماتیک، پایتخت ایران را به مرکزی برای رفت‌وآمد سیاسیونی تبدیل کرده است که سال‌ها بود ایران را تحریم کرده بودند.

موسوی بهار افزود: دولت ما درگذشته با ترفندهای مختلفی مجبور می‌شد از دولت‌های گمنام و فراموش‌شده و تازه کشف‌شده‌ای با صرف هزینه دعوت کند ولی الآن کشورهای بزرگ برای ورود به کشور صف‌کشیده‌اند.

وی اظهار داشت: این صف ورود به کشور نشانه حاکمیت تدبیر، عقل و خرد و حاکمیت دانایان است که انشا الله تداوم داشته باشد؛ و مردم نمایندگانی را به مجلس بفرستند که شجاع، کارشناس و کاردان باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: این نمایندگان باید در عین دلسوز بودن دارای قدرت چانه‌زنی باشند و در مجامعی که نیاز به دفاع از حق‌وحقوق ملت است با شجاعت و آینده‌نگری حضور یابد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما