تازه های سایت

کد مطلب: 12193
17. مرداد 1392 - 11:19

AgfaPhoto DIGITAL CAMERA

پایگاه خبری گرو :  مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: با تلاش و برنامه ریزی سرگروهای درسی و پژوهشگاه معلم نهاوند گروههای آموزشی این شهرستان موفق شدند 14 رتبه اول تا چهارم استان را کسب نمایند و بر اساس همین موفقیت پژوهشگاه معلم نهاوند توانست مقام دوم استان را بدست آورد.

به گزارش پایگاه خبری گرو ، علیرضا تکلو با بیان اینکه گروههای آموزشی به عنوان اساس و پایه پژوهشهای دانش آموزی و معلمان محسوب می شودافزود: گروههاي آموزشي به عنوان اعضاء جامعه دبيران با داشتن جايگاهي رسمي و به عنوان يك تشكل تخصصي برخاسته از جامعة دبيران ، سعي در بر آوردن بخشي از نيازها و انتظارات جامعه آموزشي را بر عهده دارمی باشد .

وی گفت:اين مجموعه علاوه بر مسؤوليت هاي فوق وظيفه دارند بنيان هاي علمي ، ابزاري و تكنولوژيكي سيستم هاي آموزشي را بررسي ، كنترلو ارزشيابي نمايند و با طراحي، سازماندهي، برنامه ريزي و اعمال اصل هدايت و رهبري آموزشي به حمايت از ساير دبيران و دانش آموزان كه از اركان صلي آموزش و پرورش هستند بپردازد.

وی افزود:در صورتيكه آنها بتوانند اين وظايف را به خوبي به اجرا در آورند ، به بهبود كميت ها و رشد و توسعه كيفيت هاي آموزشي كمك شاياني خواهند نمود . "تکلو گفت: خوشبختانه در نهاوند گروههای آموزشی طی سالیان اخیر توانسته اند به خوبی از عهده فرایندهایی که به آنان اشاره شد به خوبی برآیند و در سطح استان درخشش خوبی را داشته باشند.

وی گفت: در راستای این اهداف در سال تحصیلی گذشته گروههای آموزشی مقطع متوسطه و راهنمایی موفق شدند سه رتبه اول در گروههای عربی،شیمی و ادبیات فارسی را درسطح استان بدست آورند .

وی افزود: همچنین در گروهای درسی اقتصاد ،جغرافیا، علوم اجتماعی ،آمادگی دفاعی،تربیت بدنی و علوم تجربی دوره راهنمایی ما توانستیم در یک رقابت تنگاتنگ مقام دوم استان را بدست آوریم. وی گفت: علاوه بر اینها در گروههای آموزشی دین و زندگی وعلوم اجتماعی راهنمایی نیز رتبه سوم گروههای آموزشی استان بدست آمد و بجز موارد فوق چهار رتبه دیگر استانی حاصل تلاش گروههای آموزشی دبیران ومعلمان شهرستان بوده است.

وی گفت: بر اساس امتیازات بدست آمده پژوهشگاه معلم نیز توانست در بخش تحقیقات و پژوهش رتبه دوم استان را بدست آورد. وی گفت:احراز رتبه های برتر گروههای آموزشی نهاوند در سطح استان حاصل برنامه ریزی سرگروهها و برگزاری کارگاههای آموزشی روشهای تدریس و آشنا ساختن دبیران ومعلمان با جدید ترین متدهای یرنامه ریزی درسی است که در طول سال تحصیلی از سوی این اداره برای دبیران برگزار می شود.

دیدگاه شما