تازه های سایت

کد مطلب: 24992
26. آذر 1394 - 12:23
رئیس فوریت‌های پزشکی نهاوند گفت: 4 نفر از اهالی شهرستان نهاوند به علت استنشاق گاز مونوکسید کربن دچار مسمومیت شدند که خوشبختانه نجات یافتند.

به گزارش سایت گرو، حمیدرضا سیف در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: با توجه به سردتر شدن هوا و استفاده مردم از وسایل گرمایشی متأسفانه امکان بروز حادثه در صورت رعایت نکردن مسائل ایمنی بیشتر شده است.

وی اظهار کرد: در روز گذشته در شهرستان نهاوند با توجه به دریافت گزارشی مبنی بر استنشاق مونوکسید کربن دریکی از مناطق شهر نهاوند یک اکیپ از فوریت‌های پزشکی نهاوند به محل اعزام شد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی نهاوند افزود: در این حادثه 4 نفر از همشهریان نهاوندی دچار مسمومیت تنفسی شده بودند که با تلاش امدادگران نجات یافتند.

وی بیان داشت: این 4 مسموم به بیمارستان علیمرادیان نهاوند منتقل شدند و وضعیت انها رو به بهبودی گزارش‌شده است.

سیف گفت: در هفته گذشته در دو روستای جعفرآباد و حبیب‌آباد نیز حدود 20 نفر دچار گازگرفتگی سطحی شده بودن که خوشبختانه نیازی به اعزام به بیمارستان نبود و انها مشکل خاصی نداشتند.

وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: مرکز فوریت‌های پزشکی نهاوند آمادگی کامل دارد تا در صورت بروز حادثه احتمالی به مصدومان کمک کند و در اختیار داشتن نیروها و آمبولانس‌ها همیشه در حالت آماده‌به‌کار است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی نهاوند افزود: در 9 ماهه نخست امسال بیش از 1700 مأموریت توسط امدادگران این مرکز انجام‌شده است و جان افراد زیادی نجات‌یافته است.

وی گفت: دریکی از این مأموریت‌ها در هنگام بارش برف و ایجاد کولاک چند شب گذشته یک مادر و فرزند 10 ماهه‌اش را که در برف گرفتارشده بودند را با کمک هلال‌احمر شهرستان نهاوند از مرگ حتمی نجات دادیم./کورنگ

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

سلام امروز پنج شنبه در حوالی ملوسان یک زلزله دو و شش دهم داشتیم ضمنا آمار یکماهه آن منطقه از افزایش قابل توجه زلزله های کوچک در آن منطقه حکایت دارد.

دیدگاه شما