تازه های سایت

کد مطلب: 12066
14. مرداد 1392 - 9:08
پایگاه خبری گرو : امام جمعه نهاوند گفت: آنچه می‌تواند ملت ایران را در مقابل تمام ترفندهای و کینه‌‌ورزی‌های دشمنان پیروز و سربلند کند ولایت‎مداری و تبعیت از راه و سیره و سلوک شهیدان است.

 

خبرگزاری فارس: ولایت‎مداری و تبعیت از سیره شهدا عامل پیروزی ملت ایران

به گزارش پایگاه خبری گرو ،  حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی در یادواره 18 شهید  که در مسجد منطقه جوادیه شهر نهاوند برگزار شد، اظهار کرد: شهدا چشم و چراغ ایران اسلامی هستند که موجب شناخت راه از بیراهه می‌شوند.

وی با اشاره به ضرورت برگزاری یادواره‌های شهدا افزود: برگزاری یادواره‌ها علاوه بر انتشار عطر و بوی شهادت و ایثارگری در جامعه موجب تقویت بنیه معنوی نسل جوان و انتقال ارزش‌های ناب دوران دفاع مقدس در بین مردم به ویژه نسل جوان می‌شود.

امام جمعه نهاوند با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: هیچ عاملی جز ایمان به مبانی ارزشمند امام و انقلاب نمی‌تواند این جمعیت کثیر را در گرمای تابستان با زبان روزه وارد میدان کند که یک صدا علیه استکبار و کفر ندا سر دهند و بار دیگر پیوند مستحکم خود با امام راحل و مقام معظم رهبری را به نمایش بگذارند.

وی با بیان اینکه شهدا ستارگان همیشه پر فروغ آسمان هستند، ابراز داشت: شهدا باعث شده‌اند تا ایران اسلامی به الگوی مناسب و امید آزادی‌خواهان جهان تبدیل شود.

مغیثی یادآور شد: آنچه می‌تواند ملت ایران را در مقابل تمام ترفندهای و کینه‌‌ورزی‌های دشمنان پیروز و سربلند کند ولایت‎مداری و تبعیت از راه و سیره و سلوک شهیدان است.

فرماندار نهاوند نیز در ادامه با بیان اینکه شهرستان نهاوند با سابقه مبارزاتی قبل از انقلاب و بعد از آن توانسته است دین خود به انقلاب اسلامی را به خوبی ادا کند، گفت: تقدیم بیش از 850 شهید گرانقدر، 2 هزار و 500 جانباز و وجود 92 آزاده سرافراز گواه بر این امر است.

مجتبی مولوی تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) با اعتماد و اعتقاد کافی به جوانان توانست با نفس مسیحایی خویش در درون نسل جوان انقلابی دیگر بیافریند و همین انرژی والا و اثرگذار جوانان باعث شد تا طی هشت سال دفاع مقدس عاشقانه و عارفانه از زیرساخت‌های ایران اسلامی به خوبی دفاع کنند.

وی وظیفه مسئولان در مقابل مردم را وظیفه‌ای خطیر عنوان کرد و افزود: ملتی که شهادت را سعادت بداند هیچ شکستی را تحمل و قبول نمی‌کند بنابراین تمام مسئولان وظیفه دارند در مقابل این ملت هر آنچه در توان دارند به کار گیرند تا شاهد ایرانی آباد، آزاد و سرافراز باشیم.

دیدگاه شما