تازه های سایت

کد مطلب: 24881
12. آذر 1394 - 15:46
رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند گفت: براثر وقوع دو فقره تصادف بین چند خودروی زائران در شهرستان نهاوند 7 نفر کشته و زخمی شدند.

محمدتقی شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: امروز پس از دریافت گزارشی مبنی بر وقوع تصادف در محور نهاوند به کرمانشاه که محل عبور زائران کربلا است، پایگاه امداد جاده‌ای فیروزان به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار کرد: در این سانحه تصادف دو دستگاه پیکان وانت که یکی از انها دارای سه سرنشین بوده است با یک پیکان وانت دیگر به‌شدت برخورد می‌کند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند افزود: براثر این تصادف دو سرنشین خودرویی که حامل زائران کربلا بوده است دردم کشته می‌شوند و یک نفر از انها به‌شدت مجروح می‌شود.

وی عنوان کرد: کشته‌شدگان زن و شوهر بودند و فرزند مجروح انها به همراه راننده وانت پیکان دیگر برای مداوا به بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند منتقل شدند.

شهبازی گفت: بنا بر اعلام کارشناسان راهنمایی و رانندگی علت حادثه خواب‌آلودگی و انحراف به چپ وانت پیکانی بوده است که از مرز در حال بازگشت بوده است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند اظهار داشت: همچنین امروز بعدازظهر حادثه‌ای دیگر برای زائران کربلا در مسیر نهاوند به کنگاور رخ داد که در این حادثه سه نفر کشته و مجروح شدند.

وی در تشریح این حادثه عنوان کرد: براثر واژگونی یک پراید در سه‌راهی روستای شهرک نهاوند متأسفانه یک دختربچه 6 ساله کشته شد.

شهبازی افزود: این خودروی پراید حامل 4 سرنشین بوده است و 3 مجروح این حادثه نیز به علت شدت جراحت به بیمارستان علیمرادیان نهاوند منتقل شدند.

وی اظهار داشت: کارشناسان علت این حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه و سرعت غیرمجاز اعلام کردند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند در پایان گفت: شهرستان نهاوند به علت اینکه در مسیر عبور زائران از غرب کشور به سمت مرکز کشور قرار دارد همیشه شاهد بروز حوادثی در مسیرهای ارتباطی خود است که ضرورت دارد مسافران برای جلوگیری از ایجاد حادثه با آگاهی و رعایت قانون در این مسیرها تردد کنند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما