تازه های سایت

کد مطلب: 11283
1. تير 1392 - 8:59
پایگاه خبری گرو ، اخبار نهاوند: امام جمعه نهاوند گفت: انتظار مردم از رئیس جمهور منتخب رسیدگی به وضع اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم است.

به گزارش پایگاه خبری گرو ، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه های سیاسی و عبادی نماز جمعه  نهاوند در مصلی امام خمینی(ره) اظهار داشت: در یک سال پایانی عمر دولت فعلی مسائل اقتصادی و کنترل تورم قیمت ها به حال خود رها شده بود به همین خاطر مردم دچار مشکلات و گرفتاری های فراوانی که موجب ناراحتی عده بسیاری شد.

مغیثی گفت: مردم از حجت الاسلام حسن روحانی بعنوان رئیس جمهور منتخب انتظار دارند ضمن پایبندی به ارزشها و آرمانهای انقلاب و اطاعت از فرامین و اوامر مقام معظم رهبری مشکلات و فشارهای اقتصادی مردم را مدیریت و کشور را از این وضعیت نجات دهد.

وی افزود: خلق حماسه سیاسی در انتخابات خرداد امسال باید مقدمه ای برای خلق حماسه اقتصادی به وسیله رئیس جمهور منتخب با کمک و همراهی مردم باشد.

امام جمعه نهاوند بیان داشت: بعد از انتخاب حجت الاسلام حسن روحانی بعنوان رئیس جمهور منتخب همه گروهها سیاسی  و اصلاح طلبان اعلام کردند که روحانی اصلاح طلب نیست بلکه یک روحانی ولایتمدار و فردی معتدل است که در خدمت ولایت و همه مردم ایران است.

عباسعلی مغیثی ادامه داد: آرامش و امنیت برگزاری انتخابات امسال علی رغم تهدیدها و توطئه دشمنان به وسیله نیروهای انتظامی و امنیتی بار دیگر اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی ایران را در مقابل دشمنان نشان داد تا آمریکا و رزیم صهیونیستی بار دیگر متوجه باشند در مقابل ملت و نظام اسلامی ایران راه به جای نخواهند برد.

مغیثی با اشاره به اینکه در فتنه 88 آنچه باعث شد نظام جمهوری اسلامی از خطرات و آسیب های دشمنان در امان بماند وجود نعمت مقام معظم رهبری و مدیرت ایشان بود، گفت: حضور حماسی مردم در انتنخابات 24 خرداد پایبندی عملی ملت به انقلاب اسلامی و جمهوری نظام بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن دعوت مردم به تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت و رعایت اخلاق اسلامی گفت: کاندیداهای انتخاباتی و طرفداران آنها باید انتخابات و رقابت را فراموش کنند و با ایجاد فضای همدلی و وحدت و دوستی برای توسعه و پیشرفت کشور و شهرستان گام بردارند.

امام جمعه نهاوند در ادامه خطبه نماز جمعه اظهار داشت: اصناف نقش مهمی در خدمت رسانی به مردم و جلو گیری از افزایش قیمتها و خلق حماسه اقتصادی دارند.

عباسعلی مغیثی گفت: افرادی که در اتحادیه اصناف فعالیت دارند باید تمام تلاش و کوشش خود را برای کنترل تنظیم بازار و آشفتگی قیمتها و گرانی ها به کار بگیرند تا مشکلات مردم کمتر شود. /مهر

دیدگاه شما