تازه های سایت

کد مطلب: 10570
9. خرداد 1392 - 11:50
رئیس‌جمهور سوریه با تاکید بر اینکه دمشق به هرگونه تجاوز جدید رژیم صهیونیستی فوری پاسخ خواهد داد از دریافت نخستین محموله موشک‌های اس 300 روسیه خبر داد.

 

خبرگزاری فارس: بشار اسد: نخستین محموله اس 300 را دریافت کردیم/به هرگونه تجاوز جدید اسرائیل فورا پاسخ می‌دهیم

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از خبرگزاری فارس، «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی المنار، که قرار است امشب به طور کامل پخش شود، اعلام کرد که ارتش سوریه بلافاصله به هرگونه تجاوز جدید اسرائیل به خاک این کشور، پاسخ خواهد داد و دولت سوریه در مقابل هیچ یک از گروه‌های سوری که می‌خواهند برای آزادسازی جولان وارد جنگ شوند، نخواهد ایستاد.

وی در این گفت‌وگو اظهار داشت: سوریه نخستین محموله موشک‌های اس 300 روسی را دریافت کرده است و بقیه این محموله به زودی به دست ما می‌رسد.

رئیس‌جمهور سوریه تاکید کرد: ارتش سوریه موفقیت‌های زیادی در مقابله با افراد مسلح در این کشور، به دست آورده است و توازن قوای نظامی به نفع ارتش سوریه تغییر کرده است.

وی افزود: سوریه و حزب‌الله در محوری واحد قرار دارند و گروه‌هایی از نیروهای این جنبش در مناطق مرزی با لبنان مستقر هستند. اما در واقع این ارتش سوریه است که می‌جنگد و نبرد را علیه گروه‌های مسلح اداره می‌کند و این اقدام تا کنترل کامل گروه‌های تروریستی ادامه خواهد یافت.

اسد در ادامه نقش ترکیه، عربستان و قطر در حمایت از گروه‌های مسلح و تامین مالی آنها را محکوم کرد و از وجود صدهزار مسلح با جنسیت‌های مختلف عربی و خارجی درکشورش که با حمایت این کشورها وارد سوریه شده‌اند، خبر داد.

وی با انتقاد از رهبران معارض خارج‌نشین سوریه تاکید کرد که دمشق به صورت اولیه تصمیم گرفته است تا در نشست ژنو 2 مشارکت کند.

دیدگاه شما