تازه های سایت

کد مطلب: 10566
9. خرداد 1392 - 11:32
پایگاه خبری گرو : آخرین اخبار و شنیده های انتخاباتی شهرستان نهاوند

>>> شروع فعالیت ستاد محمد باقر قالیباف در شهر گیان.

>>> غلامرضا رستمی  در شهر نهاوند  و محمد رضا سلگی در شهر فیروزان مسئول ستاد سعیدجلیلی شدند .

>>> در عرصه انتخابات شورای شهر هم ائتلاف هایی ۴و ۵ نفره در حال تشکیل شدن است که در یکی از ائتلافهای ۴ نفره یکی خودش را با التماس در ائتلاف جا داده و به ائتلاف ۵ نفره تبدیل کرده است.

>>> یکی از کاندیداهای شورای شهر نهاوند در بین بچه های مهدهای کودک بسته های اسباب بازی و خمیربازی اهدا کرده است که در داخل این بسته ها عکس خود را نیز قرار داده است .

>>> شنیده میشود که تعدادی از کاندیداهای شورای شهر نهاوند که معلم و استاد دانشگاه نیز هستند به دانشجویان اعلام کرده اند که در صورت رای آوردن به هر دانشجو ۵ نمره هدیه خواهند داد .

>>> شنیده میشود که بعضی از کاندیداهای  شورای شهر برای کسب رای به دوستان و آشنایان بلیط استخر داده اند.

>>> بعضی سایت ها در شهر نهاوند بر روی سایت خود نظر سنجی های در مورد شورای شهر نهاوند انجام داده اند که نتیجه آنها بسیار جالب توجه است به گونه ای که هر روز نتیجه این نظرسنجی عوض میشود و افراد جدیدی در صدر این نظرسنجی ها قرار میگیرد در روزهای آینده مطلبی علمی را باعنوان غیر معتبر بودن این نظرسنجیها در سطح شهر نهاوند منتشر خواهیم کرد .

>>> مجتبی مولوی فرماندار شهرستان نهاوند گفت  :در راستای حفظ زیبایی شهر و جلوگیری از تبلیغات غیر متعارف با هماهنگی شهرداری نهاوند مکانهای ویژه در میادین و خیابانهای اصلی شهر نهاوند در نظر گرفته شده که کاندیداها می توانند به صورت برابر از این مکانها استفاده نمایند.

>>> سجاد سیف سردبیر و مدیر روابط عمومی نشریه فردای نهاوند گفت : بزودی ویژه نامه تبلیغاتی متفاوت نشریه فردای نهاوند منتشر می شود . وی گفت : نشریه فردای نهاوند همچون دوره های گذشته اقدام به چاپ زندگینامه ، برنامه و شعارهای کاندیدای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر در قالب ویژه نامه انتخاباتی خواهد کرد.

دیدگاه شما