تازه های سایت

کد مطلب: 10422
5. خرداد 1392 - 13:00
پایگاه خبری گرو : مهندس قره باغی رئیس سازمان بسیج مهندسین استان همدان گفت : هدف امریکا و قدرت های استکباری کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات 24 خرداد است .

به گزارش پایگاه خبری گرو ،قره باغی در جمع مهندسان بسیجی شهرستان نهاوند گفت : انتخابات امسال بهترین زمان برای نا امید کردن امریکا و قدرت های بزرگ دنیا است که مردم مانند همیشه آن ها را مایوس می کنند.

وی گفت : فشار هایی که بر مردم ایران از طرف امریکا وارد میشود برای به سازش کشاندن ایران است و تاکنون .بیشترین تحریم ها علیه ایران بوده و امریکا با شدت بخشیدن به فشار ها علیه ایران هدفش کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات و به روی کار آوردن فردی سازش کار است.

وی افزود : قشر مهندسان بسیجی از نخبگان هر شهر و منطقه هستند و اگر شهری اصلاح و آباد و فاسد شود نخبگان شریک اند و قشر مهندسان باید در کشاورزی و سلامت و صنعت و سایر عرصه ها پیشرو باشد و نوک پیکان تحقق اقتصاد مقاومتی مهندسان بسیجی هستند.

وی در ادامه افزود نخبگان باید مطالبه گر باشند از مسئولان و از آنها بخواهند و سوال کنند و وظیفه مهندسان بسیجی تبیین ضرورت ها مانند تبیین ضرورت حضور حداکثری در انتخابات است که اگر اتفاق بیفتد باعث عزت مردم ایران می شود.

وی در پایان گفت :ولایت مداری،ارزشی و انقلابی بودن، مدیر و مدبر و کاردان بودن ، پایبندی عملی به قانون وحل کردن مشکلات مردم را به عنوان معیارهای انتخاب اصلح نام برد

دیدگاه شما