تازه های سایت

کد مطلب: 10294
31. ارديبهشت 1392 - 9:19
پایگاه خبری گرو ، اخبار نهاوند : فرماندار شهرستان نهاوند : حماسه آزادسازي خرمشهر در سوم خرداد سال 61 ماندگارترين چهره ايثار ملت قهرمان ايران در تاريخ معاصر ايران اسلامي است

 

به گزارش پایگاه خبری گرو ،مجتبی مولوی فرماندار نهاوند از آزاد سازی خرمشهر به عنوان یک حماسه ملی یاد کرد و افزود :شادی های به یاد ماندنی ،خود جوش و سراسری مردم پس از آزاد سازی خرمشهر برگ زرینی از این حماسه ملی بود .

وي افزود: در سوم خرداد سال 61، ملت شريف ايران با بدست آوردن اين پيروزي غرور آفرين توانست حقانيت خود را در دنيا به اثبات برساند و ابهت پوشالي ابرقدرتها را بشکند.

فرماندار شهرستان نهاوند ايمان مردم به خدا و پيروي از ولايت را مهمترين عامل اين پيروزي ذکر کرد و گفت: توکل مردم به خدا ، دين مداري و ولايتمداري ،رهنمودهاي حضرت امام خميني (ره) و وحدت بين نيروهاي مردمي و نظامي از عوامل اصلي اين پيروزي بودند که با عنايات خداوند تحقق يافت و باعث توان مضاعف جمهوري اسلامي در جهان شد.

وي خيزشهاي اسلامي مردم مسلمان منطقه را منبعث از ايثارگري هاي شهدا دوران دفاع مقدس و به ويژه عمليات غرور آفرين آزاد سازي خرمشهر عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامي توانست در سايه خون شهدا و ايثار و مقاومت مردم ايران به حدي از بالندگي برسد که امروز به الگويي تمام عيار براي ملت هاي مظلوم منطقه تبديل شده و دشمنان را دچار وحشت کرده است.

آقاي مولوي با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبري که فرمودند: روز آزادي خرمشهر را به عنوان يک يادبود و افتخار ملي و ميهني بايد گراميداشت گفت: به منظورماندگار شدن حماسه فتح خرمشهر و عمليات عظيم بيت المقدس در اذهان آيندگان لازم است که ابعاد مختلف اين حماسه براي نسل جوان تبيين شود.

وي با اشاره به سال حماسه سياسي گفت: حضور حداکثري مردم در انتخابات مي تواند به خلق حماسه اي ديگر در تاريخ انقلاب اسلامي تبديل شود که اثر گذاري اين حماسه اگر از حماسه آزاد سازي خرمشهر بيشتر نباشد کمتر نخواهد بود

منبع:ايرنا

 

دیدگاه شما