تازه های سایت

کد مطلب: 23282
30. خرداد 1394 - 11:33
به گزارش نیروهای امداد و نجات سیبری، زن گردشگر پس از چهار هفته در حالی در جنگل های سیبری یافت شد که یک خرس قهوه ای با دفن کردن نیمی از بدن قربانی، وی را آماده وعده غذایی‌اش میکرد.
خرس‌ یک زن را خورد دیگری را دفن کرد+تصاویر

به گزارش سایت گرو به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، "ناتالیا پاسترناک" 55ساله به همراه دوست خود به منظور گذراندن اوقاتی در یکی از مناطق جنگلی در سیبری پناهگاهی کوچک آماده کردند تا در آنجا برای چند روز اقامت کنند.

شب هنگام آنان با صدای خرناسه یک حیوان، وحشت زده از خواب بیدار شدند و پس از پاره شدن چادر آنها با پنجه های بزرگ، متوجه حضور یک خرس قهوه ای شدند. 

 
محسنی آماده

پس از پاره شدن چادر خرس ابتدا به دوست ناتالی حمله ور شد و او را با پنچه‌هایش درید و سپس به سمت ناتالی رفت و او را تیز مجروح ساخت.

تلاش ناتالی برای فرار از دست خرس که در حال خوردن دوستش بود، بی‌نتیجه ماند ودر نهایت با جراحت های عمیق بر روی پا و شکم اش زمینگیر شد. 

 
محسنی آماده

خرس قهوه ای برای ذخیره غذایش نیمی از بدن برهنه ناتالی نیمه جان را زیر برگ وخاک مدفون کرد؛ ناتالی نا امیدانه سعی می‌کرد تا با فریاد زدن بتواند جانش را نجات دهد. این تلاش‌ها ادامه داشت تا اینکه یک شکارچی که در جستجوی خرس قهوه‌ای بود، توانست ناتالی مجروح را پیدا کند.

 

به گفته شکارچی، در ابتدا سگ کوچکم متوجه صدای ضعیف ناتالی شد و توانست وی را پس مدت‌ها اسارت در دستان خرس قهوه ای نجات دهد.

 
محسنی آماده

 
این خرس قهوه ای در نهایت به ضرب گلوله شکارچی کشته شد، ناتالی که به دلیل ترس قادر به صحبت کردن نبود پس از پنج هفته توانست به شرایط  طبیعی خود باز گردد و هنوز آثار ناشی از زخم‌های خرس قهوه‌ای در بدنش مشخص است.

همه منتظران تا ناتالی پس از بهبودی کامل داستان ترسناکی را از شبی در جنگل برای همه تعریف کند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما