تازه های سایت

کد مطلب: 24833
7. آذر 1394 - 22:13
سردار شهید حاج حسین همدانی قبل از شهادتش با حضور در برنامه تلویزیونی راز از ادامه مبارزه با رژیم صهیونیستی می‌گوید و اعلام می‌کند؛ عملیات الی بیت‌المقدس تا نابودی این رژیم به دست جوانان ایران اسلامی ادامه دارد.

 به گزارش سرویس چند رسانه ای سایت گرو، سردار شهید حاج حسین همدانی قبل از شهادتش با حضور در برنامه تلویزیونی راز به ابعاد مختلف عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر می‌پردازد و می‌گوید: جمهوری اسلامی مدل مقاومت ارائه کرده است که در نوع خود بی‌نظیر است.

این سردار سرافراز ادامه می‌دهد: عملیاتی که ما انجام دادیم عملیات الی بیت‌المقدس بوده است؛ متأسفانه امروز مجموعه رسانه‌های ما و جاهای دیگر این کلمه "الی " را دارند برمی‌دارند.

شهید همدانی می‌گوید: عملیات الی بیت‌المقدس هنوز ادامه دارد و چند قسمت دیگر این عملیات انجام‌شده است و این عملیات همچنان ادامه دارد.

وی در ادامه سخنانش در این برنامه اظهار می‌کند: در شرایطی که ما در زمان عملیات الی بیت‌المقدس ازنظر انها در موضوع ضعف بودیم ولی گفتیم ما هدفمان متعالی است و ما نه‌تنها خرمشهر را آزاد می‌کنیم؛ بلکه سرزمین‌های اشغال‌شده را هم آزاد می‌کنیم.

وی در پایان این کلیپ می‌گوید: مطمئنم انشا الله جوانان این سرزمین که از نسل و وارثان دفاع مقدس هستند این اتفاق (آزادسازی فلسطین) را انجام خواهند داد.

دانلود کنید

 

دیدگاه شما