تازه های سایت

کد مطلب: 26590
27. فروردين 1395 - 15:45
در مسابقات فوتبال جام نوروزی شهرستان نهاوند در مسابقه پایانی اتفاقات جالبی رخ داد و قهرمان مسابقات مشخص نشد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مسابقات فوتبال روستایی جام نوروزی شهرستان نهاوند که همه‌ساله در نقاط مختلف این شهرستان برگزار می‌شود امسال هم طبق روال گذشته در اولین روزهای سال جدید آغاز شد و تا دهه سوم فروردین ادامه داشت.

مسابقات فوتبال جام نوروزی امسال در روستای فیازمان از توابع بخش مرکزی نهاوند با حضور بیش از 30 تیم برگزار شد که در روز فینال اتفاقی جالب باعث شد تا قهرمان مسابقات اعلام نشود.

درحالی‌که جمعی از مسئولان بخش مرکزی و اداره ورزش و جوانان نهاوند برای اهدای جام و جوایز به تیم‌های قهرمان در محل زمین فوتبال این روستا حضور داشتند ولی جنجال ایجادشده توسط دو تیم باعث شد تا بازی بعد از پایان وقت قانونی ادامه پیدا نکند.

ماجرا ازاین‌قرار بود که در این مسابقات دو تیم از روستای فیازمان که میزبان بازی‌ها بود به دیدار پایانی راه یافتند و پس از ارائه یک بازی زیبا در دقایق پایانی با اعلام یک پنالتی توسط داور بازی مساوی شد و دو تیم 2 بر 2 مساوی شدند.

پس از پایان بازی در وقت قانونی دو تیم به داور معترض شدند و با یکدیگر درگیر شدند و مسئول مسابقات نیز اعلام کرد که برای جلوگیری از درگیری دو تیم مستقیماً ضربات پنالتی بزنند و بازی وقت اضافه نداشته باشد که با اعتراض یکی از تیم‌ها مواجه شد و گفتند که حتماً باید وقت اضافه باشد.

بعد از گذشت دقایقی که بازی متوقف‌شده بود مسئول مسابقات اعلام کرد که با همین نتیجه تساوی هر دو تیم قهرمان مسابقات شدند و برای اهدای جوایز آماده شوند که در این هنگام یکی از دو تیم در اقدامی عجیب محل مسابقه را ترک کرد و جایزه هم دریافت نکرد.

مسئولان که از این اقدام متعجب شده بودند در پایان جوایز تیم‌های سوم و چهارم و کاپ اخلاق و جوایزی به داورها اهدا کردند و درنهایت قهرمان این دوره از مسابقات اعلام نشد!

 

708733

708736

708737

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما