تازه های سایت

کد مطلب: 19483
19. خرداد 1393 - 8:59
کشاورزان شهرستان نهاوند مبلغ 16 میلیون تومان برای کمک به مردم سوریه جمع آوری کردند.

DSC03762

به گزارش پایگاه خبری گرو، در مراسم جمع آوری کمک های کشاورزان نهاوندی که در نمازخانه اداره جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار شد، فرمانده سپاه نهاوند به پیروزیهای اخیر ارتش سوریه در برابر تکفیریها و وهابیها اشاره کرد و گفت: به لطف خداوند مردم سوریه پیروز خواهندشد، ولی در حال حاضر وضعیت شهروندان مسلمان سوریه به ویژه شیعیان بسیار دردآور است و آنان با گرسنگی و بیماری و نداشتن تغذیه، پوشاک در اردوگاه ها و منازل خود با مرگ دست و پنجه نرم می کنند، لذا هم اکنون بایستی مردم ایران به کمک مردم مظلوم سوریه بشتابند و کمک های نقدی خود را ارسال کنند.

 کامران کریمی ضمن ابراز تاسف از وضعیت نگران کننده و بحرانی ملت سوریه گفت: در پی تشدید وضعیت بحرانی مردم جنگ‌ زده سوریه و مرگ ده‌ها نفر بر اثر گرسنگی؛ کشاورزان شهرستان نهاوند جهت کمک به کودکان و زنان و غیرنظامیان و آوارگان سوری مبلغ 16 میلیون تومان جمع آوری کردند.

کریمی در پایان با تاکید بر اینکه نوع دوستی و کمک به مظلومان و محرومان از دستورات دینی و تعالیم آسمانی ماست؛از آحاد مردم نهاوند خواست که هر کس در حد وسع خودش به مردم ستمدیده سوریه کمک کند وجهت کمک می توانند به پایگاههای مقاومت بسیج تابعه ویا حوزه مقاومت بسیج مراجعه کنند.

DSC03756

در ادامه این مراسم فرماندار نهاوند گفت: ملت سوریه وظیفه خود می‌داند از حاکمیت خود دفاع ‌کند؛ سوریه در طول چند ده سال گذشته در خط مقدم مقاومت بوده و واقعاً به مقاومت کمک کرده است از این رو الان نیروهای وفادار به اسلام و کسانی که به دنبال آزادی انسان‌ها هستند باید در این مقطع حساس به کمک ملت سوریه بیایند.

عبدالملکی عنوان کرد: شعار ملت ایران نیز آزادی و استقلال است و باید از آزادی و استقلال کشورهایی مثل سوریه دفاع و حمایت کند و یک وظیفه خطیر برای همه است که حمایت معنوی و مادی از ملت سوریه داشته باشند.

وی افزود: کاملاً معلوم است که این توطئه‌ها زیر سر آمریکا و اسرائیل است و آنها می‌خواهند با تضعیف ملت سوریه حاکمیت خود را در خاورمیانه عمیق‌تر کنند و مردم منطقه به این نکته اساسی و مهم توجه ویژه دارند.

در پایان این مراسم کشاورزان نهاوندی مبلغ 16 میلیون تومان برای کمک به جبهه مقاومت سوریه جمع آوری کردند.

 

دیدگاه شما