تازه های سایت

کد مطلب: 19011
27. ارديبهشت 1393 - 10:52
آیت الله محمدی: مناطق محروم اولویت کار شهردار حزب الهی باشد/ فرجی فر امتحانش را پس داده است.

bbf3c6e7-1e38-4185-bbe6-00b8023d775d_20140516_134024

به گزارش پایگاه خبری گرو، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در دیدار با شهردار و شورای اسلامی شهر نهاوند، شاهین فرجی فر را شهرداری جوان ، موفق و با تجارب پایتختی دانست و گفت: شهردار بایستی با تعامل و کمک فرماندار، امام جمعه و روحانیت؛ شهر نهاوند را به جایگاه واقعی آن برساند تا از جمله شهرهای پیشرفته و بزرگ استان گردد.

امام جمعه همدان از شهردار و شورای اسلامی شهر نهاوند خواست تا سیما و نمای شهری را با توجه و رعایت جانمایی مناسب در ساخت و سازها زیبا سازی کنند.

ایت الله محمدی با بیان این فرجي‌فر امتحانش را پس داده است گفت: وی شهرداری موفق با سابقه اجرايی درهمدان و پايتخت كشور است كه با استفاده از تجاربش با همكاری و تعامل شورای شهر و مردم تلاش خواهند كرد تا شهر را به سامان برسانند؛ چراكه اوضاع شهر مرا بسيار ناراحت كرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: با  تعامل و تلاش برای ايجاد ميدان مركزی شهر با تخريب ساختمان دخانيت نهاوند كه مورد تأييد استاندار نيز هست امیدواریم که نهاوند به‌ زودی با برنامه‌ريزی و اقدامات كارشناسی شده‌ای صاحب يك ميدان مركزی در شأن اين شهر با سيمايی عالی شود.

0xa098d87dd5336ae6_0

وی هم چنین از شهردار و شورای اسلامی شهر نهاوند خواست توجه ویژه به مناطق محروم شهر را در اولویت کاریشان قرار دهند.

امام جمعه همدان گفت: شهردار حزب ‌اللهی كسی است كه مناطق محروم و توجه به آنها را در اولويت كارش قراردهد.

در ادامه این دیدارشهردار نهاوند گفت: برای توسعه نهاوند با فقدان زیر سازی روبرو بودیم که این زیر ساخت ها ازقبل فراهم نبوده و خوشبختانه در حال حاضر با تعامل با شورای شهر ابتدا از زیر سازی و تامین آن برای توسعه شهر شروع کردیم.

شاهین فرجی فر وجود 171 هکتار بافت فرسوده در شهر را تهدید بزرگی برای مناطق فرسوده شهر در مدیریت بحران دانست و گفت: بازگشايی معبر دوخواهران كه در مركز اين بافت فرسوده شهری قرار دارد و 33 درصد جمعيت شهر در اين منطقه ساكن هستند يكی از اقدامات بزرگ برای كمك به ساماندهی بافت فرسوده شهر بوده است.

فرجی فر از احداث پارک 50 هکتاری نهاوند که مجهز به امکانات عالی از جمله استخر، رستوران، سینما و بسیاری از امکانات دیگر میباشد در آینده نزدیک خبر داد.

در ادامه عبدالعلی ملکی رئیس شورای اسلامی شهر نهاوند گفت: تخریب ساختمان دخانیات در نهاوند و تبدیل آن به میدان مرکزی به یک درخواست و دغدغه عمومی تبدیل شده و مردم خواستار اجرای سریع این پروژه می باشند.

ملکی از اعتماد سازی و اصلاح اعتماد مردم نسبت به شورای دوره چهارم به دلیل حاشیه شورای های قبل را از اولویت های شورای شهر نهاوند عنوان کرد و افزود: بایستی به مردم شهر نهاوند ثابت کنیم که درهر شرایطی خدمت به مردم و توسعه شهر هدف عمده ما در مجموعه شورای شهر و شهرداری نهاوند است.

 

دیدگاه شما